Monday, December 5, 2011

KONSPIRASI PERKAHWINAN RM15 JUTA MUSA HASSAN-SYELLA KAMARUDDIN

Isu MUSA HASSAN digossipkan berkahwin dengan artis Syella Kamaruddin kalau benarpun bukanlah isu yang besar sangat. Ramai VVIP dan VIP yang berpoligami kerana mereka berkemampuan malahan berapa ramai pemimpin ISLAMMM PASSS yang memiliki bilangan isteri yang besar dek kerana nafsu besar di sebalik jubah dan serban yang besar!!! Lagi hebat ada pemimpin politik yang memiliki koleksi perempuan pelacur dan pelacur lelaki  dalam bilangan yang besar bagi memelihara dahaga seks ANUnya yang besar!!!!

Tetapi sebenarnya MUSA HASSAN sengaja difitnah dan dilibatkan dengan pekahwinan Syella Kamaruddin oleh pihak-pihak tertentu bertujuan agar rakyat percaya bahawa suami kepada artis Syella Kamaruddin adalah MUSA HASSAN. Apa yang cuba ditonjolkan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab ini adalah MAJLIS PERKAHWINAN artis Syella Kamaruddin yang menelan BELANJA RM15j.

Fitnah

Bila rakyat sudah menerima fitnah MUSA HASSANlah suami kepada Syella Kamaruddin, sudah tentulah rakyat akan mempersoalkan banyaknya duit MUSA HASSAN...dia  ambik mana RM15j tersebut???
Sudah tentulah juak-juak ANWAR IBRAHIM akan mengatakan duit itu adalah sebahagian kecil dari habuan yang diberikan kepada MUSA HASSAN kerana berkonspirasi menjatuhkan ANWAR IBRAHIM!!!!
Gambar sebenar

baca sini

No comments:

Post a Comment