Sunday, September 25, 2011

NAJIB KENA TIPU DENGAN CINA PENANG!!!!!

Pemurahnya DATO SERI NAJIB...berjaya mengumpul sumbangan RM15j kepada 15 buah SJKC.
Dengan dikelolakan oleh akhbar Kwong Wah Yit Poh dan ditaja oleh 1 MDB...cuba bayangkan sebuah sekolah RM1j...Tentu BN akan menang besar dalam PRU13 nanti apabila kaum CINA PENANG mengundi BN!

Tapi malangnya semua tu  adalah penipuan semata-mata...CINA PENANG lebih sayangkan LIM GUAN ENG dan mereka amat berharap LIM GUAN ENG akan menjadi PM yang pertama dari kaum CINA

Kan lebih baik arahkan 1MDB jana tajaan untuk setiap SEKOLAH KEBANGSAAN RM1j...PERKASAKAN SEKOLAH ALIRAN PERDANA yang masih serba-sebi kekurangan berbanding SJKC yang kebanyakan berhawa dingin dan mempunyai lif!!!!!

7 comments:

  1. memang mudah pun Melayu/UMNO ditipu lagi....!

    ReplyDelete
  2. Buat baik berpada-pada buat jahat jangan sekali. pepatah melayu ada menyatakan. saya harap, lepas bantu, pantau misi dan visi mereka... kalau masih anti bahasa melayu... anti sekolah kebangsaan.... anti UMNO...anti raja Melayu...belajarlah dari cara yahudi apabila yahudi berikan bantuan kepada orang asing ... walaupun aku anti zionis ...tapi cara mereka survive buatkan aku tabik mereka ... jutawan mereka tak lokek...tapi setiap sen yang mereka beri..mereka nakkan balasan...inilah politik akhir zaman....

    ReplyDelete
  3. Ini pulak kes MAS... najib jgn khayal sgt please...

    http://wubra.blogspot.com/2011/09/bn-risk-losing-20000-votes-from-mas.html

    ReplyDelete
  4. tungkaran hati.blogspot...hidung tak mancung pipi tersorong2!!!

    ReplyDelete
  5. Reza aljunaid...cara kerja Yahudi tu boleh ditiru..demi untuk kesejahteraan negara...kalau tidak SJKC akan terus melahirkan rakyat Malaysia yang tak boleh berbahasa Malaysia!!!

    ReplyDelete
  6. Zopinion...nampaknya BN akan menang PRU13 dgn undi Tony Fernandes!!!

    ReplyDelete
  7. nanti ada yg keluar cerita pasal hutan, kera, susu dan tuba !

    ReplyDelete