Monday, September 5, 2011

AKAN WUJUDKAH DIA YANG AMAT GLAMOUR INI...????

Hebat betullah kepala lutut DR MAZA ni sebab tu kadang-kadang syok juga tengok dia ni melalak rata ceruk bagi idea kepala lutut dia!!!!


‎..tiada kaitan dengan kenyataan pemimpin pembangkang..memang sejak dahulu apabila membaca kisah Leftenan Adnan di Singapore saya sendiri berfikir; mengapa orang melayu berperang menentang Jepun? apakah Jepun memusuhi melayu atau memushi British dan cina? apakah itu agenda perjuangan melayu atau itu agenda British? Slogan Jepun Asia untuk orang Asia..Jepun tidak memusuhi melayu tetapi memusuhi British..juga memusuhi bangsa cina disebabkan persengketaan mereka. Jika Jepun berkuasa di Singapore dan Tanah Melayu, pasti British dan cina akan terusir dari Singapore dan Tanah Melayu..tapi orang melayu mempertahankan kubu British kerana orang melayu menjadi tentera British..sebelum kemerdekaan kita, polis dan tentera hakikatnya benteng British..maka, persoalan kita ialah apakah orang melayu yang berada dalam tentera British itu boleh juga dianggap pejuang tanahair, ataupun pejuang bangsa melayu atau hanya seorang anggota tentera British? Inilah persoalan yang sedang dinilai dan difikir untuk melihat isu ini..jika mereka boleh diiktiraf atas alasan tertentu, maka mereka patut disanjung sebagai pejuang tanahair..jika tidak, maka sebaliknya..


JKKKPKSS setuju dengan DR MAZA terutama bab JEPUN yang tak memusuhi ORANG MELAYU tetapi JEPUN memusuhi BRITISH. Sebab itulah semasa penjajahan JEPUN lelaki MELAYU diberi layanan istimewa oleh Jepun sehingga ada yang di bawa menikmati pakej PERCUTIAN TAK KEMBALI LAGI menaiki keretapi Xpress ke BURMA, yang JEPUN pinjam KEPALA pun ramai jugak!!!! Manakala PEREMPUAN MELAYU pula  ramai yang amat bangga sehingga hari ini walau sekadar dirogol oleh tentera-tentera JEPUN. Tiap-tiap malam perempuan-perempuan MELAYU KETAWA MENGILAI mengingati saat-saat INDAH DIROGOL tentera  JEPUN bahkan Ada perempuan MELAYU diangkat MARTABATnya menjadi GEISHA. DR ASRI pun tahu GEISHA tu PEREMPUAN MELAYU yang memperdengarkan nyanyian NASYID kepada tentera JEPUN sebab tentera-tentera JEPUN ni gemar mendengarkan lagu-lagu berunsurkan KETUHANAN!!!! Justeru itu Tentera JEPUN adalah sahabat baik orang MELAYU dan tindakan Leftenan ADNAN menentang tentera JEPUN seperti yang dihairankan oleh DR MAZA adalah suatu kesilapan yang tak dapat dimaafkan!!!



Selepas JEPUN berundur, rakyat TANAH MELAYU amat sedih sebab tentera JEPUN yang begitu baik membelai orang MELAYU telahpun meninggalkan mereka. Selepas itu datanglah pulak KOMUNIS dengan LAWAK JENAKA mereka yang kalah MAHARAJA LAWAK... yang sentiasa membuatkan orang MELAYU tak kering gusi. Ramai jugak orang Melayu termasuklah tok-tok guru yang hilang secara tiba-tiba sebab dipaksa masuk ke dalam hutan untuk menonton opera lawak puak-puak KOMUNIS tu. Sebab itulah ramai orang Melayu menyertai pasukan keselamatan untuk membendung kegiatan MELAWAK PATI KOMUNIS MALAYA yang suka MELAWAK dengan orang MELAYU masa tu!!!!




Cerita banyak-banyak pun tak guna sebab DR MAZA ni selalu guna KEPALA LUTUT dia saja dalam apa saja isu....hari tu isu DR MAZA menyokong demonstrasi BERSIH dan membandingkannya dengan demonstrasi aman menyokong PALASTINE di LONDON..tapi bila berlaku rusuhan akibat demonstrasi yang mula aman di LONDON baru-baru ini...dia diamlah pulak...tak nak ulas ke!!!!


Tapi kalau negara ini yang dijajah oleh BRITISH dan terpaksa dipertahankan oleh 'BARUA-BARUA BRITISH" yang terdiri daripada polis-polis dan askar-askar Melayu dari keganasan pengganas KOMUNIS tetapi akhirnya negara ini berjaya juga diperintah oleh KOMUNIS, akan wujudkah DR MAZA ini, bolehkah dia mengamalkan agamanya dengan penuh kebebasan, dapatkah dia ni jadi MUFTI???????Adakah masyarakat ISLAM negara ini akan kenal siapakah dia ini!!!

4 comments:

  1. Biasaklaa bro....MAZA ni kan barua wahabi..tentera dajjal...sepertimana yg digambarkan oleh Rasulullah saw...Kedatangan dajjal ni kan dalam bentuk jelmaan bercirikan ulamak...di tangan kanan dihulurkan syurga..walhal adalah neraka...

    ReplyDelete
  2. Naga Melayu...itulah masalahnya...ulamak kita tak berani nak sanggah dia...masyarakat pulak melihat dia ni teramat betul dan ramai lagi yang keliru!!!!

    ReplyDelete
  3. Salam bro..!
    Saya cadangkan kalau boleh dapatkan berita dan laporan sabenar tentang kegiatan Mat Indera bersama parti komunis Malaya, daripada perisik tentera dan polis untuk menangkis berita sabelah pihak yang diputar belit oleh mat sabu yang mungkin dikutip dari DAP.

    ReplyDelete