Tuesday, September 6, 2011

BUKU SEJARAH BARU CIPTAAN PAKATAN RAKYAT...UNTUK BACAAN BUDAK-BUDAK PASTI

MAT SYABU: DARI KAKIMAKI DAN KAKIFITNAH KEPADA  PEJUANG KEMERDEKAAN MALAYSIA

Walaupun bermula sebagai penceramah yang ceramahnya penuh dengan fitnah dan caci maki tetapi setiap ceramah MAT SYABU sentiasa mendapat sambutan dari penyokong-penyokong PAS yang amat dahagakan ilmu-ilmu cacian dan makian serta fitnah pada waktu itu. Bermula daripada sambutan hangat itulah MAT SHABU tidak lagi menoleh ke belakang, lalu meniti kerjaya politik beliau dengan begitu cemerlang sekali sehinggalah beliau berjaya memegang jawatan ke dua tertinggi di dalam parti Kesayangan kita iaitu PAS.

Bermula dengan kejayaan hebat menewaskan Timbalan Presiden pada masa itu, Us. Nasharuddin Mat Isa, MAT SHABU terus menggemilangkan kerjaya politiknya dengan mengeratGILAKAN kerjasama antara PAS dengan parti yang mendokong fahaman komunis, DAP.  Lantaran lantang memfitnah kerajaan BARISAN NASIONAL yang ditunjangi oleh UMNO sehingga tersungkur menyembah bumi, MAT SHABU dianugerahkan sebagai pejuang kemerdekaan yang bertanggungjawab membebaskan REPUBLIK MALAYSIA dari belenggu kejahatan UMNO.

Hanya dengan berbekalkan semangat dan bertempat di sebuah bilik kecil bernombor 121, Hotel Perdana, dalam keadaan peluh yang sentiasa menitik-nitik, MAT SHABU telah mengegarkan kerajaan BARISAN NASIONAL dengan lontaran-lontaran idea fitnah yang paling hebat dan berkuasa yang berjaya meracuni pemikiran rakyat terutamanya orang MELAYU!!!!!

Sedangkan kaum Cina pula mengagumi MAT SABU sebagai lembu politik DAP yang setia, selagi ada rumput yang boleh diberi makan kepada MAT SYABU, pasti MAT SYABU akan terus menjadi lembu pendek yang bersuarakan suara LIM GUAN ENG dan LIM KIT SIANG!!!!

MAT SYABUlah yang berjaya melembutkan hati kerajaan pemerintah kesayangan kita sekarang, DAP iaitu sebuah parti chauvinist  CINA untuk membuka pintu keahliannya kepada masyarakat Melayu. Hal ini telah membolehkan orang MELAYU memilih sama ada untuk menyertai PAS ataupun DAP tetapi yang penting sekali ialah kedua-duanya akan membawa kita menuju ke SYURGA.

Kejayaan memperjuangkan kemerdekaan MAT SHABU amatlah banyak dan antara kejayaan MAT SHABU yang terbesar sebagai pejuang kemerdekaan  termasuklah membuat pendedahan ekslusif bahawa polis-polis dan askar-askar Melayu semasa zaman penjajahan British tidak lebih dari sekadar "BARUA BRITISH" yang berjuang melindungi kaum kulit putih yang setiap hari diseksa dan dibunuh oleh KOMUNIS!!!!!. MAT SYABU jugalah individu yang bertanggungjawab mengangkat dan memartabatkan kembali perjuangan komunis menerusi Parti Komunis Malaya (PKM). MAT SHABU telah memberi nafas baru kepada perjuangan KOMUNIS di negara ini kerana selain dari negara BLOK KOMUNIS, tidak  pernah ada negara lain yang mengangkat perjuangan KOMUNIS sebagai PEJUANG KEMERDEKAAN.

Semangat perjuangan MAT SYABU tidak pernah luntur bahkan semakin kental demi untuk memastikan PKM berjaya mentadbir negara ini. Walaupun dalam keadaan cedera parah yang amat sangat akibat dilanggar kereta kebal sewaktu demonstrasi BERSIH pada tarikh 9 JULAI 2011, dalam keadaan duduk di atas bangku sekalipun, MAT SYABU tetap berceramah memperjuangkan ketuanan DAP. Ketuanan DAP tidak pernah lekang dari bibir MAT SYABU sehinggakan di saat-saat akhir nyawanya dicabut oleh malaikat sekalipun, nama-nama tokoh DAP seperti Lim Kit Siang, Karpal Singh dan Lim Guan Eng DAP terus bermain dibibir beliau!!!!



Keasyikan dan kecintaan MAT SYABU terhadap pejuangan KOMUNIS dan DAP harus menjadi satu contoh kepada rakyat negara ini. Hasil perjuangan MAT SYABUlah maka pada hari ini, PKM menerusi proksinya berjaya mentadbir negara MELAYU ini. Dengan itu terciptalah sejarah di dalam Guinness World Records buat pertama kalinya seorang MELAYU menjadi PRESIDEN sebuah REPUBLIK dan dalam masa yang sama PERDANA MENTERInya juga adalah seorang MELAYU.

Guinness World Records juga turut mencatatkan bahawa itulah kali terakhir REPUBLIK MALAYSIA menerima seorang Melayu sebagai PRESIDEN dan PERDANA MENTERInya!!! Seterusnya atas nama keadilan, PAKATAN RAKYAT telah mengwujudkan suatu kontrak sosial yang paling adil seperti mana keadilan yang telah dilaksanakan di negara IDOLA DAP, Singapura.  Pemimpin PAKATAN RAKYAT sebulat suara bersetuju menetapkan bahawa PRESIDEN REPUBLIK MALAYSIA haruslah diwakili oleh seorang dari kaum INDIA, manakala PERDANA MENTERInya pula wajiblah seorang dari kaum CINA. Sebagai menghargai kesetiaan pemimpin-pemimpin PAS kepada DAP, seorang MELAYU ISLAM  yang wajib dari PARTI PAS pula diberi keutamaan sehingga hari kiamat untuk menjawat jawatan sebagai MENTERI AGAMA ISLAM!!!!!

No comments:

Post a Comment