Thursday, February 28, 2013

SUMPAH NAJIB DENGAN NAMA ALLAH, SUMPAH BALASUBRAMANIAM DENGAN KITAB HINDU..PENYOKONG PAS NAK PERCAYA YANG MANA SATU..???

Penyokong PAS...Yang mana satu nak percaya..atas nama tuhan sendiri atau denagn nama tuhan Hindu...Tak apalah ...cuba tanya Ambiga dulu..dia mungkin boleh bagi nasihat..!!!



‘I’M BACK’- 5 TAHUN PI BALA LARI MENIKUS BAWA FITNAH

PIBala-KLIA-240213-FZ-ShauaFuiSelepas lebih kurang 5 tahun penyiasat persendirian Balasubramaniam Perumal (PI Bala) menghilangkan diri bersembunyi di India, Ahad lepas bersamaan 24 Februari 2013, akhirnya PI Bala muncul di KLIA dengan sambutan hangat oleh kira-kira 50 penyokong PKR.-The Unspinnners
PI upahan Anwar Ibrahim sudah kembali dan dalam kenyataannya sejurus bertemu dengan penyokong PKR yang menyambutnya di Lapangan Terbang KLIA,dia memberitahu akan terus membantu Anwar Ibrahim untuk berkempen semasa PRU13 yang diadakan tidak lama lagi.
e3ea45470dc2f5fa4bbeafe1f180813dBerani Bala bersumpah…bila giliran bosnya Anwar untuk bersumpah laknat!
Persoalannya dalam waktu 5 tahun PI Bala melarikan diri di percayai ke negara India, siapakah individu yang menangung segala keperluannya disana? malah kenyataannya untuk membantu Anwar Ibrahim dalam kempen PRU 13 membuktikan sememangnya komplot PI Bala dan Anwar tidak pernah terputus untuk mengaitkan kematian model Mongolia, Altantuya dengan Perdana Menteri Najib dan Datin Seri Rosmah Mansor.
Kononya Anwar telah memanggil PI Bala segera kembali ke tanah air kerana Anwar sudah melihat isu-isu yang dibawa oleh dirinya serta pakatan rakyat semakin tidak tentu arah dan sekiranya keadaan ini terus berpanjangan,ini telah memberi tekanan besar kepada Anwar untuk mencapai terus cita-cita sebagai Perdana Menteri.
bala1
Long time-No see YOU BALA..WELCOME BACK BOY
Maka kehadiran dan kembalinya PI Bala untuk merekodkan FITNAH melata kepada PM dan Rosmah semasa piliharaya sudah dijangka. Skrip PI Bala sudah disiapka tinggal hanya untuk dibaca sahaja.
Anwar yakin PI Bala akan jadi penyelamat politiknya dan menjadi agen fitnah Anwar sepanjang kempen piliharaya umum ke 13 berlangsung.

PasPisPus: Dipercayai keluarga PI Bala masih di India..gamaknya balik sekejap tabur FITNAH..kemudian menikus kembali di India.
SUMBER

No comments:

Post a Comment