Thursday, February 7, 2013

CINA MALAYSIA TAKUT, CINA CHINA BERANI PULA...!!!

Bijak...Siapapun yang bawa syarikat China melabur di Taman Perindustrian Kuantan Malaysia-China..dia memang bijak.    Kalau Cina negara China berani buka kilang dekat kilang Lynas, Cina Malaysia nak bakar sekali kilang China dengan kilang Lynas sekalikah..???




LYNAS- EPISOD PEMBOHONGAN PR TERKUBUR



480184_10151305441758178_1242158793_n


Episod pembohongan PR tentang LYNAS terkubur lagi apabila pelabur dari negara China membawa pelaburan besar sebanyak RM 10.5 bilion ke Gebeng,Kuantan apabila PM Najib secara rasmi membuka kerjasama perniagaan hingga terbina Taman Perindustrian Kuantan Malaysia-China yang bakal membuka peluang pekerjaan seramai 8500 orang apabila siap beroperasi kelak.
Projek LYNAS yang cuba dipolitikkan oleh rejim pakatan dengan menakutkan rakyat apabila kilang beroperasi kelak yang kononya meninggalkan kesan negatif mula membuka pembohongan besar rejim pakatan.
Rejim Pakatan meraih sokongan dari orang cina untuk menentang LYNAS namun kini dengan pembukaan Taman Perindustrian yang juga melibatkan kawasan merangkumi kawasan kilang LYNAS dengan sendiri pembohongan dan fitnah rejim pakatan terkubur. Sokongan orang cina yang dulunya diracuni minda dengan bahayanya kilang LYNAS telah bertukar kepada sokongan serta penerimaan yang baik di kalangan mereka.
Pembohongan rejim PR sudah terjawab sendiri apabila pelabur negara China sendiri mengiktiraf kerjasama Malaysia-China di kawasan merangkumi operasi kilang LYNAS.

sumber

No comments:

Post a Comment