Tuesday, February 5, 2013

DATO' LATT 99.99% ADALAH CALON PRU 13

Mengikut percaturan atas kertas, Dato' Latt Shariman b Abdullah sebagai Pegawai Tugas-tugas Khas YAB DS Najib Tun Razak merangkap Ketua Bahagian UMNO Kuala Kedah layak menjadi calon PRU 13. Malah bersandarkan rekod bersih beliau serta ketrampilan yang ditunjukkan dan di tambahkan lagi dengan perubahan sikap pengundi yang cenderung untuk memberi mandat kepada DS Najib dalam PRU 13 nanti maka 99.99%, Dato' Latt Shariman b Abdullah adalah CALON BOLEH MENANG Parlimen Kuala Kedah.

Jadi atas dasar apa, masih ada cakap-cakap yang mengatakan  Dato' Latt Shariman b Abdullah tidak layak menjadi calon. Adakah cakap seluruh pengundi Parlimen Kuala Kedah atau hanya segelintir ahli UMNO dari kumpulan-kumpulan tertentu atau pegawai-pegawai agensi tertentu yang rasa masih terhutang budi dengan ahli-ahli politik tertentu....????

Sudah...sudahlah menabur virus dalam parti...ini bukannya masa untuk menentukan atau menjatuhkan sesiapa...!!!! Ini adalah waktu untuk bekerja bagi memastikan setiap siapa sahaja calon UMNO/BN menang...!!!!

Bertaubatlah....

No comments:

Post a Comment