Tuesday, October 7, 2014

KALAU DASAR PENGOTOR!!!

Bangsa yang di agung-agungkan oleh Melayu Pakatan Rakyat. Maju macam mana sekalipun tapi kaum bangsat ni tak boleh selindung asal keturunan mereka yang terkenal pengotor!!!

AKSI WANITA KENCING DALAM LIF DIRAKAM CCTV

Beliau dilihat bertinggung dan kemudian bangun sambil meninggalkan 'lopak air' pada tempat yang sama. Gambar di atas di ambil dari sekeping poster yang ditampal di Block E bangunan Pinancle @ Duxton.

Menurut laporan The Straits Time Online, Majlis Bandaraya Tanjong Pagar telah menampal poster-poster ini berdasarkan laporan perbuatan tersebut sejak bulan Mei yang lalu.

Wanita muda yang wajahnya terselindung telah dirakam aksi tak senonohnya oleh CCTV, telah membuang air kecil di dalam sebuah lif pada 8.22pm pada 23 Mei yang lalu.
"Majlis Bandaraya menerima laporan berikutan setompok air kencing yang terdapat di dalam Lif Bomba di Blok E, dan ini mengundang rasa kurang selesa kepada penduduk di situ," tulis poster berkenaan.

The New Paper telah melaporkan MP Tanjong Pagar, Dr Lily Neo sebagai berkata: "Kami tidak apa pilihan kerana sukar untuk mengesan individu yang melakukan perbuatan tersebut. Dengan meletakkan gambar poster ini, seseorang patut 'terasa' dengan perbuatannya."

sumber




No comments:

Post a Comment