Friday, December 7, 2012

USTAZ DAN USTAZAH TAKUT MATI TAK SEMPAT JADI CALON

Nak cover malu sebab selalu bising, kecoh memperjuangkan Islam tetapi akhirnya bila dah ramai artis yang yang dah tiba dan sanggup mati di Palestine. Terpaksa lah jadi karpal Singh sekejap ..cakap posing-posing....tanggungjawablah, anak-anaklah atau takut mati tak sempat jadi calon PAS dalam PRU 13 nanti...



Kalau Diri Sendiri Tidak Mampu Berjihad Di Gaza, Tidak Perlulah @abby_abadi112 Perli Artis Lain

Sekarang baru kita tahu sebab sebenar Abby Abadi tidak dapat berjihad di Gaza. Kenapa Abby Abadi? Kita pertikaikan disebabkan keceluparan mulutnya mempersendakan  niat orang lain terutama golongan artis untuk membantu Rakyat Palestin di Gaza. Sebelum itu, cuba baca kenapa beliau tidak dapat pergi berjihad di Gaza.
Sebab ibubapa? Sebab anak-anak? Itu kita faham sebab beliau seorang janda dan ibu tunggal. Terikat dengan program? Ini yang pastinya! Masakan beliau boleh membatalkan ceramah dengan bayaran berjumlah ribuan ringgit yang diterimanya setiap kali ceramah. CTS sudah malas sebenarnya melayan Ustazah Jadian Mee Segera dengan posting-postingnya yang menyakitkan hati di laman sosial Twitter. Namun, apabila beliau membalas "tweet" seorang pengikutnya dengan memperli artis-artis yang ke Gaza, CTS mula jadi marah. Baca dan nilaikan sendiri.
Apa maksudnya mereka tidak diizinkan untuk melihat? Apakah maksudnya mereka tidak diberi hidayah oleh Allah SWT? Apakah beliau bersetuju dengan pendapat pengikutnya (follower) dengan menyatakan adalah sia-sia berjihad di Gaza sekiranya menyokong UMNO? Pendapat jahil mukarab apakah ini? Gambar-gambar artis seperti Afdlin Shauki dan rakan-rakan artis yang lain berjihad di Gaza lebih mulia daripada janda Abby yang meroyan di pentas-pentas ceramah PAS!

CTS juga mendapat maklumat dalaman yang mengatakan Abby Abadi dan beberapa Ustaz jadian lain seperti Bob Lokman dan Hairie Othman bakal dicalonkan di dalam PRU13 nanti. Oleh itu, tidak hairanlah beliau pastinya akan 24 jam 7 hari seminggu akan mengutuk dan membelasah UMNO. Jangan memberikan makan dan minum kepada anak-anak dengan hasil daripada fitnah. Itu nasihat CTS buat Abby Abadi.


2 comments:

  1. Selama ini pun dia bagi makan minum anak-anak dia dari hasil apa sebelum bertudung?

    GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara di TENDANG TERAJANG

    ReplyDelete