Monday, December 10, 2012

BERANI : NURUL IZZAH MENGAKU TIDAK PUAS

Nurul Izzah tidak pernah puas dengan dosa dan fitnah. Justeru beliau asyik mencari ruang untuk memfitnah selain cubaan menyesatkan orang islam bagi menambah dosa..kerana dalam Pakatan Rakyat, lagi banyak dosa lagi cepat boleh diangkat menjadi pemimpin besar seperti PAPAHEBAT..



NURUL IZZAH BUAT KENYATAAN KONTROVERSI....SEKALI LAGI!!



Sebelum ini, Nurul Izzah dimalukan apabila Polis menyangkal dakwaan beliau yang menyatakan jumlah anggota polis di negara ini sudah mencukupi dan melebihi piawaian ditetapkan.

Statistik terbaru Polis Diraja Malaysia (PDRM) menunjukkan jumlah bagi setiap anggota polis dan penduduk adalah 1:500, masih jauh rendah daripada jumlah nisbah yang diperakukan oleh polis antarabangsa (Interpol) iaitu seorang anggota polis bagi setiap 250 penduduk (1:250). KLIK SINI

Kali ini, Nurul Izzah membuat satu lagi kenyataan kontroversi yang mempersoalkan tahap profesionalisme pihak polis.

Sila baca :
Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mendakwa, ‘tangan-tangan hitam’ itu dikatakan cuba melindungi mereka yang bertindak kasar sehingga menyebabkan ada penyokong tercedera.

“Sebelum ini, insiden seperti ini pernah berlaku di Lembah Pantai, tapi tidaklah sampai seperti di Gombak (program Jelajah Mesra Rakyat). Semua sudah kita dokumentasikan (buat laporan polis) tapi malangnya masih lagi dilindungi.

“Jadi pada saya, jelas bahawa ada cubaan ‘tangan-tangan hitam’ yang melindungi pemukul serta mereka yang bertindak kasar.

"Saya pasti, ada arahan keluar kepada pihak polis untuk tidak menangkap individu yang memukul dan membaling batu,” katanya ketika ditemui pada program Jelajah Mesra Rakyat di Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kerinchi, semalam.seterusnya
1. Apakah Nurul Izzah tidak tahu bahawa salah seorang yang cedera di Gombak adalah ahli pemuda UMNO?

2. Jika anak Anwar Ibrahim itu kantoi dimalukan kerana memberi statistik yang tidak benar tentang jumlah ahli polis, apakah kita perlu melayan kenyataan terbaru beliau tentang 'tangan-tangan hitam'?

3. Apakah rakyat masih mahu mempercayai Nurul Izzah?

MiM tidak pasti motif Nurul Izzah yang mempertikaikan pihak polis tetapi tindakan beliau itu tidak mungkin akan mendapat simpati rakyat tetapi rakyat berkemungkinan besar akan merasa muak kepada Nurul Izzah!

sumber

No comments:

Post a Comment