Tuesday, November 1, 2011

PUAK PAKATAN AKAN TENSION LAGI!!!!

Inilah hero...biar mahkamah yang tentukan bukannya takut hadapi kebenaran dan hasut rakyat jadi lembu yang melalak macam anjing di jalan raya!!!!

“Saya tidak dipengaruhi Dr. Khir tentukan nilai pasaran hartanah,” jurunilai

01/11/2011 3:59pm

SHAH ALAM 1 Nov. - Seorang jurunilai profesional berkata, Dr. Mohamad Khir Toyo tidak mempengaruhi proses penilaian yang dibuat syarikatnya terhadap dua lot tanah termasuk sebuah rumah banglo milik bekas Menteri Besar Selangor itu di Jalan Suasa 7/1L di sini pada Mei 2007.
Choy Yue Kwong, pengarah urusan syarikat penilai profesional Rahim & Co, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa penilaiannya pada 14 Mei 2007 mendapati hartanah itu bernilai RM3.5 juta sebagaimana yang ditaksirkan berdasarkan kaedah perbandingan dengan mengambil kira harga hartanah di kawasan setempat.
Ketika disoal balas Timbalan Pendakwa Raya, Mohd Dusuki Mokhtar, beliau berkata, Dr. Mohamad Khir tidak membayangkan apa-apa mengenai nilai harga RM3.5 juta ketika pertemuannya dengan beliau di kediaman rasminya di Seksyen 7 di sini sebelum penilaian dilakukan pada hari berkenaan (14 Mei 2007). - Bernama

No comments:

Post a Comment