Wednesday, November 16, 2011

INI KES TERTELAN AIR MANI...!!!!

CIKGU MALA KATA TALAK SUNAT PUN SODAP   !!!!

Inilah yang terjadi bila terlalu mengagungkan Cina DAP keparat si Khalifah Lim Guan ENG sehingga BUTA HATI!


Guan Eng baru nak sekali iktiraf, tetapi cuba bandingkan apa kerajaan BN Johor dah buat;

  1. Penghafaz 30 juzuk Al Quran menerima elaun RM1000 sebulan seumur hidup.
  2. Ada 552 Sekolah Agama Kerajaan Negeri dengan lebih 5000 guru dan lebih 135,000 murid yang semuanya atas biaya kerajaan negeri Johor (BN).
  3. Belanjawan 2011, peruntukan Jab Agama Islam untuk tujuan pendidikan, pembinaan sekolah agama dan program pembangunan ummah ialah RM21 juta, tidak termasuk gaji dan kos mengurus.
  4. Pada tahun 2008, para Hafiz dan Hafizah yang berjaya dikesan berjumlah 505 orang. Mungkin ramai lagi yang tak dapat dikesan kerana low profile.
  5. Program membudayakan Al Quran berjaya melibatkan lebih 70,000 peserta.
  6. Program Tahfiz Ibnu Sina dan Tahfiz Imam Syafie sebagai langkah mewujudkan lebih ramai lagi para penghafaz Al Quran secara konsisten.
  7. Guru Al Quran (sambilan) yang diiktiraf dan dibayar elaun oleh kerajaan Negeri Johor ialah seramai 2182 orang dengan masing-masing memperolehi RM100 bagi setiap sessi dengan masing-masing memperolehi sekurang-kurangnya RM400 sebulan bagi 4 sessi.

http://dtenggara.blogspot.com/2011/11/kena-gula-gula-guan-eng-cikgu-mala-lupa.html

11 comments:

  1. ..kalau Lim Guan Eng beritahu dia akan 'bersunat/berkhatan'..maka Che gu Mala akan war-warkan dalam Harakah tentang berita sensasi ini..dan akan siarkan gambarnya sekali...

    ReplyDelete
  2. fakhrul...puak PAS taksub sampai mcm tu kat Lim Guan Eng....

    ReplyDelete
  3. Lebai Malang..Cikgu Mala kena tengok dulu burung lim Guan Eng sblm sunat!!!

    ReplyDelete
  4. Mengikut ajaran Islam, orang kafir buat baik tidak mendapat apa-apa pahala atau nilaian dari Allah. Allah mengiktiraf kebaikan yg dibuat oleh orang Islam sahaja. Tapi ajaran PAS, agungkan kebaikan yang dilakukan oleh kafir, tapi orang Islam yg buat kebaikan banyak direndah-rendahkan. PAS membawa prinsip berlawanan dengan ajaran Allah SWT.

    ReplyDelete
  5. Kebanyakkan petugas di Pg.boleh ambil MC 21 hari tak apa.LGE luluskan mc bergaji penuh

    ReplyDelete
  6. Tok Pauh...tapi ramai yg tlh buta hati angkara PAS ni.

    ReplyDelete
  7. hangkedee..kalau bini cuti, laki pun boleh dpt MC tipu!!!

    ReplyDelete
  8. Saya akui kenyataan tuan. Mala mana tau apa yang JAIJ buat. Setiap malam dia pergi berceramah dengan kafir laknat. Otak dia pun dah kuning.

    ReplyDelete
  9. Ular Menyusur Akar..setiap saat cikgu mala memikirkan Lim Guan Eng

    ReplyDelete