Wednesday, March 6, 2013

CINA BUNUH DIRI DISEMBAH, POLIS MATI DIHINA

Teoh Beng Hock mati bunuh diri, PAS sembah bagai nak rak, anggota polis mati mempertahankan negara di hina...anjing kerajaan yang dah mampos..!!!






BENARKAH PASUKAN KESELAMATAN MERUPAKAN ANJING UMNO YANG SANGGUP MEMBUNUH DIRI UNTUK SANDIWARA MEMENANGKAN UMNO-BN DALAM PILIHANRAYA?

Wednesday, March 6, 2013

Mereka ini digelar "anjing UMNO"..pada hal mereka ni telah berkhidmat demi utk agama, bangsa dan negara..tak kira malam dan siang, tengah hujan atau dibakar terik matahari..

Mereka bertugas agar semua rakyat Malaysia dapat lakukan apa yg agama mereka perintahkan dan adat resam masing2 ngan aman dan lapang..

Mereka bertugas agar semua rakyat Malaysia dapat bertugas, berkerja mencari rezeki dan anak2 rakyat Malaysia dapat bergelak ketawa riang berlari2..

Mereka bertugas dan berkhidmat utk semua rakyat Malaysia..ada yg gajinya sekadarnya dan ada yg mencukupi.

Ada rakyat Malaysia yg berterima kaseh..dan ada yg meludah mereka dan gelar mereka ini anjing..sehingga bila mereka terkorban ketika bertugas dianggap seolah2 sekor anjing yg tergolek dijalanraya.

Dan mereka yg gelar dan seranah ini pula ada yg berkopiah sentiasa, bertakbir sokmo dan konon2nya pejuang Islam berlandaskan AQ dan sunnah.
Puak2 ni dulu tidak lah sedemikian..tapi setelah bermesra2 ngan DAP dan peliwat2 negara..menjadi semakin liar dan ganas. Lupa dah AQ dan sunnah, buku jingga dijunjung!!
Lupa dah negara Islam, pejuang pula negara berkebajikan ( kebajikan pada diri sendiri dan partinya saja, bukan pada rakyat)
Dulu pejuangkan kepempinan ulamak..sekarang kapir tu dianggap Khalifah Islam, majlis syura ulamak dipertikaikan..

Apa dah jadi!!!!

Bila TBH terkorban kerana melaporkan kejahatan dan kekotoran pempin pembangkang dan saksi penting..pehh melompat sakan. Benar2 terharu..sampai ada gi angguk2 didepan gambar TBH, tak ubah macam orang kapir...berceramah berkobar!! Mencampak berbagai tuduhan liar walaupun mereka tiada membuat penyiasatan yg teliti..

Tapi bila sesama orang Islam yg terkorban demi keselamatan diri mereka, agama mereka, harta mereka, keluarga mereka, kedaulatan tanah air ini..tak de ke usaha utk semayang mayat (ghaib) beramai2, bertahlil dan menziarahi keluarga yg terkorban..
Malah tiada teguran pada Tian Chua...

Dah tak de hati perut lagi kah? Dah teruk sangat ke diliwat??? Dah kemaruk sangat ke ngan Ambiga..

Jika benar mereka ni anjing UMNO...sapa yg jaga keamanan dan keselamatan di Selangor, Kelantan, Penang..sapa yg berjaga siang malam demi keselamatan batang tubuh mereka?? Jika PAKATAN menang sekali pun, sapa jugak yg pastikan mereka selamat merintah..

Mereka ni berkhidmat pada agama, bangsa dan negara..walau sapa pun yg merintah, walau rakyat malaysia ni dari parti mana sekalipun..

Jika benar mereka ni benar anjing UMNO rasa2nya pempin2 pembangkang sekarang ada ke yg bulat2 dan sihat???

Wahai ahli2 PAS dan penyokong2 PAS...inikah tuntutan agama? Sampai bila kamu sanggup membutakan mata hati kamu..tidakkah kamu masih tak mahu melihat walaupun dah terang2 Allah swt tunjukkan?
Usah jadi spt Iblis..walaupun setelah ditunjukkan oleh Allah swt masih lagi sombong!!

Jika mereka orang Islam yg pejuangkan agama, bangsa dan negara dan kedaulatannya telah dihina dan dikeji oleh orang kapir ini..apakah orang kapir ini masih layak utk jadi pempin negara dan layak utk berdiri sama depan ngan alim ulamak?

Cukup cukup ler..bior tidak berjaya dapatkan Putrajaya..namun maruah agama, bangsa dan negara tidak tergadai!!


sumber

No comments:

Post a Comment