Tuesday, October 11, 2011

SATU LAGI TEORI EKONOMI PALING HEBAT DARI JANTAN PALING BANGSAT DALAM DUNIA!!!!!!

ANWAR IBRAHIM AL UNTA PADANG PASIR....."Perancangan Kerajaan BN untuk membina lebih banyak Kedai Rakyat 1Malaysia diyakini akan memberikan keuntungan kepada kroni-kroni para pemimpin Umno BN, tetapi akan menimbulkan lebih banyak masalah bagi ekonomi bumiputra, terutama pengusaha-pengusaha kedai runcit di kampung-kampung."

Inilah  TEORI EKONOMI PALING HEBAT DARI SEORANG GRADUAN PENGAJIAN MELAYU

ANWAR IBRAHIM AL UNTA PADANG PASIR....rakyat dan peniaga-peniaga Melayu tertunggu-tunggu  kedai 1Malaysia sebab harga barang yang murah....Yang akan bungkus ialah PEMBORONG-PEMBORONG CINA YANG TAMAK MENGAUT UNTUNG!!!!!!




http://kedahkekl.blogspot.com/2011/10/panas-kenapa-anti-benar-anwar-dengan.html

4 comments:

  1. Ramai pengusaha IKS bumiputera yang terlibat dalam membekalkan barangan keperluan kepada kedai 1 Malaysia..

    Nak yang harga piawai ada, yang murah pun ada..

    Tak de isu pun.. mengada-ngada je tu.. biasak ar.. nak bodek peruncit2 Cina dan menyuntik kebencian rakyat kepada kedai 1 Malaysia..

    Tak kan tak kenal.. Anwar tu..

    ReplyDelete
  2. Wan...kepala otak penasihat RM1 mcm tulah!!!

    ReplyDelete
  3. Aku rasa ada betulnya pendapat mangkuk ayun tu, bro. Cuba bayangkan kalau peniaga bumiputra/Melayu yg dapat bekalan melalui pemborong Cina dgn harga yang tinggi (hutang) sedangkan kedai 1Malaysia mendapat bekalan terus. Inilah masanya peniaga Melayu beralih kepada sistem TUKAR yang tidak perlu berhutang untuk mendapatkan bekalan. TUKAR juga dikendalikan oleh Maidin kan?(lingkuplah Giant-giant) hehehe

    Aku yang Bingai
    http://tendangterajang.blogspot.com/2011/10/kj-bocor-rahsia-siapa-kroni-dsn.html

    ReplyDelete
  4. Bingai @ Bangang...betul...itulah sebabnya PUNAISIHAT EKONOMI RM1 susah hati...kaum kerabat DAP yg selama ini dok GILA penaik harga barang akan bungkus!!!

    ReplyDelete