Tuesday, October 18, 2011

DULU ADA ORANG KACAU ANAK THAMBY CHIK..TAK INGAT?????

Geli hatipun ada, kelakarpun ada dengan kenyataan Lim Guan Eng merayu blogger-blogger Pro BN agar tidak membabitkan anaknya sebagai mangsa politik. Katanya,
"Keluarga saya dan saya berhak mengambil apa-apa tindakan selanjutnya untuk melindungi diri kami. Buat masa ini, saya dan isteri saya akan cuba mententeramkan dan memulihkan anak muda saya dan berdoa bahawa dia akan pulih daripada dilakukan dengan sebegitu kejam."
Oh ya! Ada satu lagi katanya seperti yang dilaporkan oleh penjilat utama DAP, Malaysiakini:
"Anak saya terkejut besar dengan segala pembohongan ini. Beliau juga tidak pernah pergi ke sekolah selama dua hari. Saya berasa sedih bahawa saya tidak dapat melindunginya daripada perbuatan keji UMNO itu."

http://khairulryezal.blogspot.com/2011/10/lim-guan-eng-merayu-jangan-babitkan.html

No comments:

Post a Comment