Thursday, November 21, 2013

MANUSIA..BUKA HATI..BEBASKAN MINDA..!!

Cubalah dengar baik-baik video ceramah Anwar ini dan Hangpa agak-agak apa jenis manusia bernama Anwar Ibrahim ni..

Jelas dalam ceramah tu Dia boleh kata ada rombongan bangladesh pengundi hantu datang mengaku kat dia yang mereka pengundi hantu..di spesifikkan lagi yang Bangla tu pengundi hantu dari parlimen Najib..
Tiba-tiba hari ini dia kata dia tak tak pernah sebut pun...!!!

Anwar manjakan rakyat Malaysia dengan fitnah setiap saat..dari bangun tidur hinggalah mata dipejamkan dengan dodoian fitnah..bangun esok paginya..terus disajikan lagi dengan sarapan fitnah..yang tak bangun-bangun, terus membawa dosa fitnah ceramah malam tadi ke dalam lubang kubur bersama-sama..!!!

Huru-hara negara dibuat Anwar Ibrahim hanya dengan fitnah 40 ribu pengundi hantu Bangladesh..BLACKOUT...dan macam-macam lagi yang semua tu tak wujud..tapi Anwar Ibrahim wujudkan dalam bentuk fitnah...!!!

Malangnya ramai antara rakyat Malaysia percaya..bawa anak bini berhimpun dalam majlis FITNAH BLACKOUT..bukan sekali..tapi berkali-kali..!!! Cukup-cukuplah kita bersekongkol dengan fitnah Anwar Ibrahim..

Ingatlah..kita akan mati..tetap akan mati..tapi biarlah mati sebagai orang yang beriman..bukan mati dengan kepala penuh dengan fitnah..!!!


KANTOI ! VIDEO ANWAR TUDUH NAJIB GUNA PENGUNDI BANGLADESH

on Thursday, November 21, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments
'

Bila didedahkan kantoi   kenyataan Anwar di Keadilan Daily yang menuduh kerajaan diterajuk PM seludup 40 ,000 pengundi Bangladesah   , mereka cuba padam artikel berkenaan . Tapi sayang mereka terlambat .





Kali ini didedahkan pulak video Anwar tuduh Najib guna pengundi Bangladesah untuk menang PRU13 dalam siri ceramah pembohongannya menghasut rakyat.

Kalau dah bohong ...mesti nak bohong juga demi pertahan bohong itu... memang betul kata Tun M iaitu penipu besar dalam dunia ini adalah Anwar Ibrahim















http://sejarahmelayu.blogspot.com/2013/11/kantoi-video-anwar-tuduh-najib-guna.html

No comments:

Post a Comment