Friday, November 22, 2013

SIRI PEMBOHONGAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT... SIMPAN UNTUK KENANGAN ANAK CUCU KITA ..!!!

Sebelum depa pakat-pakat tak mengaku..sebelum depa suruh blogger upahan depa delete semua bukti..mai pakat-pakat ambik dan simpan bukti-bukti ni untuk dikisahkan kepada anak cucu kita nanti...

Sedia kerat punai kalau Ambiga minta maaf


Hebat Mael Pengerang buat research pasal kenyataan Anwar dan hebahan media tentang tuduhan 40 ribu pengundi palsu Bangla Desh. Baca SINI dan SINI.

Turut memberi pelbagai peluru adalah The Mole SINI.

Semua ni berguna buat peluru untuk hadapi Anwar Ibrahim dan perlu diulang dan ulang untuk ingatkan rakyat betapa besar penipuya Anwar Ibrahim.


Jangan pula kita terlepas pandang.

Ambiga pun sama sebuk menyebut dan komen hal ini untuk membantu menyebarkan pembohongan ini. Malahan dia pun turut sama bersekongkol dalam merekrut dan melatih pundek-pundek berlakun sebagai pengundi palsu Bangla Desh.





Petandanya adalah dia kelihatan bersama.

Adakah dia akan meminta maaf?

Teringat kami masa BERSIH 3.0 yang begitu ganas, Ambiga kata dia tak tahu ada pihak dalam BERSIH yang telah merempuh polis. Katanya perhimpunan mereka aman. Cari dalam posting lawak lawak BERSIH 3.0 di SINI

AMbiga ni bila kerajaan kata nak jaga keamanan awam dia persoalkan dan bila kena sendiri, dia pun turut dengan retorik sama. Baca SINI.

Seperti kebanyakkan loyar, Ambiga memang kuat bohong. Baca SINI.

Dia juga muka tak malu untuk menafi dan buat tak tahu saja bila dah kantoi. Dalam dia berani ke depan dan lantang, dia sebenarnya ada banyak juga rasa takut dalam hati. Baca kisahnya di SINI.

Pasal Ambiga meminta maaf berbohong dalam hal 40 ribu Bangla, dia akan lakukan semua yang dah kami sebut.

Sedia kami dikerat punai kalau Ambiga minta maaf. 


SUMBER

No comments:

Post a Comment