Friday, November 29, 2013

BILA PULA KITA NAK MEMBABIKURAPKAN...????

Tak habis-habis..sudah besar kapala..ada hati yang boleh tahan dengan puak cina bangsat ni..tak palah..masih dok boleh sembang-sembang lagi..minum-minum kopi..gelak-gelak..bagi duit pula ..banyak-banyak pula.....juta...juta...


SUMBER

Lu mau sembahyang, BERAMBUS ke syarikat Melayu!!

1. Asas Dunia Berhad adalah syarikat property developer yang turut tersenarai di papan utama Bursa Saham Malaysia. Syarikat yang beralamat di Lebuh Chulia, Penang ini dimiliki sepenuhnya oleh kaum Cina.
2. Khabarnya Asas Dunia Berhad merupakan syarikat proxy DAPig dan antara penyumbang dana terbesar DAPig dalam pilihanraya 2008 dan 2013.
3. Syarikat ini juga dikatakan sering mengALIBABAkan lesen Melayu untuk membida projek kerajaan negeri dan pusat. Tipikal.
4. Isunya bermula apabila tengahari semalam sekumpulan pekerja Melayu syarikat itu telah membuat laporan di Pejabat Buruh rentetan pihak pengurusan syarikat Asas Dunia Berhad MELARANG PEKERJA ISLAM MENUNAIKAN SOLAT.
5. Big Boss syarikat itu khabarnya telah mengeluarkan kata berbaur racist, "KALAU NAK SEMBAHYANG, PERGI BERAMBUS KE SYARIKAT MELAYU!!"
6. Pekerja-pekerja Melayu syarikat itu turut diugut akan diberhentikan serta tidak diberikan bonus sekiranya engkar dengan arahan larangan solat.
7. Perkara 3(1) Perlembagaan Persekutuan menetapkan, "Agama Islam ialah agama bagi Persekutuan; tetapi agama-agama lain boleh diamalkan dengan aman dan damai di mana-mana bahagian Persekutuan."
8. Kebelakangan ini agama lain terlalu aman dan damai dalam negara KECUALI Islam yang sering diganggu-gugat walaupun diiktiraf perlembagaan sebagai agama Persekutuan Malaysia.
9. Pemimpin Melayu di Malaysia ni, baik UMNO, baik Pas, semuanya lemah dok sembah Cina. Agaknya nak tunggu panglima dan hulubalang Melayu mengAMUK, baru pemimpin Melayu nak bangkit dari tidur gamaknya.
10. Mungkin dah sampai masanya Penang diambil semula oleh Sultan Kedah. Setakat bayar pajakan RM10,000 mana cukup di zaman negara hampir 'bankrupt' bak kata Najib.
11. Kedaulatan Islam dan Ketuanan Melayu dicabar-dihina sejak 2008; agaknya sampai bila Bangsa Melayu di bawah ini mampu bersabar?!


SUMBER

No comments:

Post a Comment