Tuesday, October 15, 2013

MUDAHNYA MELAYU DIPERBODOHKAN CINA KOMUNIS

Tun M yang memang ada hubungan peribadi yang baik dengan Almarhum Us Azizan, dihina..dikeji kerana melawat jenazah dan menyiram kuburan Almarhum Us Azizan. Tetapi cina bangsat yang selalu menipu dan berpura-pura dengan orang Islam di sanjung melangit. Tak pernahkah mereka belajar dari sejarah Lee Kuan Yew...

Untuk merampas kuasa politik dari tangan orang Melayu, cina sanggup berbuat apa sahaja..hatta menjilat punggung orang Melayu pun mereka pasti sanggup. Seperti suatu ketika dahulu, mereka sanggup mengangkut najis orang Melayu semata-mata untuk hidup di tanah orang Melayu..kini ada antara mereka menjadi kaya raya..mereka pijak-pijak maruah dan agama bangsa Melayu!!!


HOT! Ustaz Tian Chua Sembelih Lembu Melayu?



Dalam banyak-banyak gambar pemimpin Pakatan yang Mc cari, lain tak jumpa. Tiba-tiba terjumpa gambar si Ustaz Tian Chua ni. Ustaz kepada puak Pas dan Pkr yang bebal dan kurang akal.

Si bebal Pas dan Pkr mengUPloadkan gambar Tian Chua ni dengan pelbagai puji-pujian dan kata-kata indah, kononnya Tian Chua memang baik terhadap umat Islam di Parlimen Batu.

Jom kita layan dulu gambar Ustaz Tian Chua ni..















Seronok betul la puak Pas dan Pkr sambut si Tian Chua, bukan Mc nak kutuk Tian Chua pergi ke majlis korban ni. Tapi janganla agung-agungkan sangat dia sampai pemimpin melayu Islam lain pun tak dilayan sebegitu rupa.

Sebenarnya cara Tian Chua ni dah lama digunakan oleh Kuan Yew untuk mengambil hati kaum melayu Islam di Singapore sebelum Lee Kuan Yew sendiri sembelih lembu-lembu melayu yang sokongnya lepas tu.

Andaikata Malaysia milik PR, Mc nak tengok Tian Chua ni nak sembelih babi ke sembelih lembu? he he..

sumber

1 comment:

  1. kat mana2pun, hipokrasi tetap berlaku. apa jadahnya tian chua begitu tunjuk baik dgn orang islam jika bukan hanya nak beli jiwa melayu? bodoh la kalau tak reti baca.....

    ReplyDelete