Monday, September 30, 2013

MAHFUZ OMAR CALON DUN SUNGAI LIMAU..???

Dari cerita-cerita yang berlegar di tepi jalan dan longkang macam tulah..katanya Mahfuz Omar akan bertanding di DUN Sungai Limau bagi menggantikan Almarhum Ustaz Azizan yang telah kembali menemui penciptaNya.

Mahfuz dikatakan calon yang paling layak kerana DUN Sungai Limau atau lebih tepat lagi tiada anak tempatan yang mempunyai nama besar yang dapat menandingi kredibiliti Almarhum Ustaz Azizan.


bUKTI kEHEBATAN mAHFUZ oMAR



Penyokong PAS berpendapat bagi mengekalkan DUN Sungai Limau sebagai kerusi PAS, seorang yang akan menggantikan tempat AlmarhuM Ustaz Azizan mestilah seorang yang mempunyai nama besar dalam arena politik negara. Justeru nama Mahfuz adalah yang disebut-sebut sebagai calon paling sesuai untuk mengisi kekosongan tersebut.


Namun apa yang dapat dilihat juga ialah pencalonan Mahfuz dikatakan akan dapat memenuhi impian Mahfuz menjadi Menteri Besar Kedah jika PAS dapat merampas kembali Kedah dalam PRU14  nanti memandangkan Mahfuz kini adalah Pesuruhjaya PAS negeri Kedah.



Tapi ada penyokong PAS yang lebih sukakan Mat Sabu sebagai calon DUN Sungai Limau kerana mereka berpendapat nama Mat Sabu lebih besar dan gah berbanding Mahfuz Omar dan Mat Sabu, sebagai Timbalan Presiden PAS lebih layak untuk jawatan Menteri Besar Kedah sekiranya PAS berjaya merampas kembali Kedah dalam PRU14 nanti..!!!


1 comment:

  1. Seorang syiah-komunis, seorang lagi khawarij bebaliberal. Senang-senang ambil kontraktor kelas A saja. Banyak projek ekonomi masyuk nanti.

    ReplyDelete