Tuesday, June 21, 2011

DAH TUA NAK MAMPUS PUN MASIH NAK KHIANAT AGAMA,BANGSA DAN NEGARA....

Isu PPSMI hanyalah untuk mengaburi mata rakyat terutama orang Melayu agar tembelangnya tak pecah. Jelas si Tua Nyanyuk ni sudah tidak mampu lagi untuk berkarya bagi mempertahankan statusnya, bekas sasterawan negara. Oleh kerana tidak mahu tenggelam, maka jalan singkat untuk popular masakini ialah dengan menyertai golongan-golongan laknat ini biarpun bakal meruntuhkan ketamadunan sebuah bangsa!




http://dukeofumno.blogspot.com/2011/06/gambar-panasss-sekitar-majlis.html

6 comments:

  1. Pak Samad tu dok dekat Hindu Bau Bawang tu.

    Saja dia nak bau peloh Hindu.

    ReplyDelete
  2. dia nak try Elizabeth Wong takut tak dilayan...try ambiga pun jadilah!!!

    ReplyDelete
  3. Pak Samad ni penyokong tegar PAS tapi tak mau tunjuk apatah lagi nak mengaku. selalu ke DBP dan salah seorang yang telah berjaya meng'PAS PIS PUS'kan sebilangan besar kakitangan DBP segenap peringkat.

    sebab tu lah dia menentang PPSMI kerana padanya itu adalah simbolik penentangan peribadinya kepada pemerintah. cara berkias seorang sasterawan lah katakan ... podah!

    ReplyDelete
  4. mya...inilah jenis orang yg mencelakakan bangsa...demi untuk status dan jawatan bukan shj sanggup berpura-pura malah menjadi penghasut..,sbb itulah DBP tidak ada kemajuan!!!!Semoga dia 'padam' sewaktu tgh berdemonstrasi BERSIH 9hb julai nanti!!!

    ReplyDelete
  5. Assalam Bro

    Kerana dia menyusahkan persekolahan anak-anak aku.. Dia ingat cucu-cicit dia akan aman hidup mereka ke.. dah berkati kena sumpah orang tua ni... baling kasut aje kat dia..

    ReplyDelete
  6. ajai62...x pyh baling kasut...kita doakan sj dia mati kena pijak dgn ambiga atau mat sabu 9hb nanti!!!

    ReplyDelete