Monday, June 6, 2011

BERKAT SOLAT HAJAT....PAS KINI PARTI KEBAJIKAN SEMALAYSIA...

Tahniah...Selepas Hj Hadi mengatakan tiada negara Islam disebutkan di dalam al-Quran melainkan NEGARA BERKEBAJIKAN, Nasaruddin Hassan pula menegaskan Hudud kini bukan lagi keutamaan PAS dan seterusnya diikuti dengan kemenangan MAT SABU sebagai Timbalan Presiden PAS....inilah tentetan petunjuk dari ALLAH S.W.T berkat SOLAT HAJAT berstadium-stadium...kini PAS telah berada di landasan yang benar bersama LIM GUAN ENG dan LIM KIT SIANG..





http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/06/selepas-tiada-negara-islam-kini-hudud.html

2 comments:

  1. Utk membalas jasa Lim Guan Eng dan DAP, Mat Sabu akan menggerakkan tunjuk perasaan anti kerajaan scara besar2an dlm sedikit masa nanti!
    Orang2 PAS akan dikerahkan utk berkumpul beramai2. Ini adalah bidang kepakaran Mat Sabu.
    Kaum Cina DAP akan membiayai perhimpunan dan melihat dpd jauh.
    Bila berlaku rusuhan besar2an, armada tentera Amerika sudah siap sedia di perairan Singapore utk masuk campur menentang Kerajaan dan membela puak2 pemberontak spt yg berlaku di negara2 Arab di Timur Tengah.
    Kaum Melayu sedang dibuai mimpi2 yg indah. Ada lebai2 PAS yg sedang memasang cita2 utk ke Putrajaya. Ada puak UMNO yg sudah sedia utk menjadi Pembangkang. Bagi UMNO yg penting dapat jadi Ketua Bahagian dgn imbuhan 1.5 juta setahun - tak payah buat kerja. Rakyat marhean sedang sibuk menonton video seks Anwar dar 4 sudut dan mengkagumi betapa besarnya senjata Anwar.
    Melayu mudah lupa ?????

    ReplyDelete
  2. Mohd...Kaum Melayu ni anugerah Allah kat masyarakat dunia utk dunia tengok uniknya perangai PHD orang Melayu!!!

    ReplyDelete