Wednesday, June 22, 2011

AMBIGA ADA UDANG DI SEBALIK BERSIH 2.0 ?????

Kalau diikut-ikutkan memanglah pelik seorang perempuan Hindu yang paling anti Islam sanggup mengepalai pejuang-pejuang ISLAM dalam satu program 'membodohkan diri' secara beramai-ramai.

Tetapi memikirkan sebenarnya  Ambiga  telah lama kesepian dan dalam kegersangan yang teramat sangaaatTTT.... Tengok ke rupa, mana ada jantan berani dekat sebab kalau tengok lama-lama boleh potong stim..lebih baik ushar muka HANTU MAK LIMAH!!!!. Mungkin Ambiga ada berkongsi cerita dengan Elizabeth Wong betapa syoknya buat seks dengan JAntan Melayu, justeru itulah Ambiga terdorong untuk menganjurkan bersih biarpun 'menatang bersih' ni tenyata bertentangan sekali dengan prinsip hidup dia terutama terpaksa bercampurgaul dengan orang no 2 parti ISLAM pulak tu!!!!



Tapi disebabkan oleh rasa ingin 'RASA' Melayu yang begitu hebat di dalam diri AMBIGA, maka sangguplah AMBIGA untuk mencemar duli bercampurgaul dengan kaum yang menganuti agama yang paling dibencinya. Mungkin Ambiga terpandang wajah MAT SABU yang hensem itu, apatah lagi AMBIGA pun tahu akan 'Hikayat bilik 121"...bermakna MAT SABU adalah calon yang terbaik untuk 'RASA' yang diingini AMBIGA


Dan nampaknya perancagan AMBIGA semakin menjadi serta lebih menaikkan nafsu serakah AMBIGA apabila HERO PPSMI MELAYU, A Samad Said turut melibatkan diri dalam BERSIH 2.0. Mungkinkah A. Samad Said lebih memberahikan AMBIGA!!!

4 comments:

  1. Video ada ka?

    Upload dlm U-Tube segera.

    Ada Video Muka Sebiji Macam Ambiga dari India.

    Sebiji Gua cakap luuuuu.

    Tapi terlalu 5XXX sangat.

    ReplyDelete
  2. Salam. Sebabnya pejuang Islam tu bukannya pejuang Islam tapi pejuang ajaran sesat!

    ReplyDelete
  3. Tn HHalem...kalau ada, tengok pun tak stim...hu3

    ReplyDelete
  4. Wake up...puak2 ni dah buta hati mereka!!!

    ReplyDelete