Saturday, March 26, 2011

TERESA KOK AKAN BUAT LAPORAN POLIS LAGI....

Tak habis-habis si TERESA KOK ni dengan laporan polis. Jika dulu mensensasikan isu kononnya wanita China di dera ketuk ketampi sambil berbogel oleh polis bagaimanapun si TERESA KOK malu sendiri dan terus buat dek apabila wanita tersebut bukan wanita negara China tetapi wanita Melayu dan warganegara pulak tu. Kerajaan Barisan Nasonal pun bernasib baiklah kalau tak mau kena ada inkues, Suruhanjaya Siasatan di Raja dan entah apa bala lagi tak tahu....!


Terbaru..TERESA KOK akan membuat laporan polis berdasarkan
bukti seorang wanita rakyat China yang didera seluruh tubuh yang diperolehi menerusi blog PAPAGOMO http://www.papagomo.com/2011/03/ekslusif-18-sx-adengan-video-porno_25.html. Blog PAPAGOMO memaparkan bukti bagaimana seorang wanita rakyat China telah didera mulut atas, mulut bawah, ketuk ketampi atas kemaluan lelaki serta lain-lain angota badan oleh seorang pemimpin pembangkang!
Menurut pandangan beberapa pengamal undang-undang terkemuka negara, laporan TERESA KOK amat berasas sekali kerana  bukti menerusi laman blog PAPAGOMO tersebut juga amat jelas sekali!

12 comments:

  1. papa gomo...tunggu je polis jemput...hu3

    ReplyDelete
  2. berani kerana salah , takut kerana benar ,,,

    ReplyDelete
  3. AGAKNYE SI COCK TU PUN 'TERASE' MLM2 ADE ORG MINYAK 'MAIN' DIA GAK KOT. KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. jeffry...kalaulah gersang sangat...tak pyh main dgn org minyak....ramai blogger pun gersang jugak...lagipun teresa ni kalau mekap banyak2..lawa jugak tu!!!hi3

    ReplyDelete
  5. Setakat rajah perlakuan seks seperti dalam buku Kamasutra adalah di benarkan oleh KDN. Kita boleh dapati buku buku seperti ini di kedai kedai buku.

    Ini lah dia pembangkang yang menyuarakan demokrasi penuh tetapi malah mereka lebih kuno dari kerajaan BN samada di negeri sebelum berkuasa. Mengapa mereka pula tidak datang dengan serangan balas untuk membuktikan kebenarannya. Bersuara saja saman, bersuara saja saman.

    Lapuran polis ini akan lebih memperjelaskan kes video ini. Niat Kok dalam lapuran polis ini boleh di persoalkan oleh PKR.

    Adakah dia akan membuatkan pakuan terakhir untuk keranda politik Anuwar dan membuka ruang yang lebih seimbang untuk Khalid Gagap melawan Azmin dalam merebut kerusi MB yang akan menjadi kerusi bayangan di alam ghaib nanti.

    ReplyDelete
  6. Hahn...riwayat politik ANWAR IBRAHIM dah di penhujung!!!

    ReplyDelete
  7. Hujung nyawa or hujung dunia ??

    ReplyDelete
  8. Inilah dinamakan UMNO buat apa pun boleh x salah janji namanya UMNO.Judi ada lesen x salah,buat cerita seks membabitkan pembangkag x salah,menayangkan video seks pun x salah,buat demo pun x salah.Si papa gomol tu dapat kebenaran dari KDN ke sebelum keluarkan artikel lucah.Tologlah puakx UMNO guna ckit akai yg ALLAH bagi tu utk menilai yg baik dan yg buruk.

    ReplyDelete
  9. asman....minta2 tu hujung nyawa teruslah..aman dunia!!!!hu3

    ReplyDelete
  10. man...setahu org UMNO ikut kata tak GURU NIKI AZIZ...yang ptg matlamat....kawan dgn SETAN pun takpa...apalah sgt edar video lucah brbanding berkawan dgn SETAN dan jadi BARUA DAP...yg pntg skrg...siapa dalam video tersebut!!!!!insaf dan bertaubatlah MAN...

    ReplyDelete