Saturday, March 19, 2011

BOLEH TAHAN KE.....

Sapa boleh tahan kalau dok tayang macam ni kat depan mata....DAto Ketua Bahagian ke..DAto Ketua Perhubungan Negeri ke....



Menghairaaaahhkaann..!! Menggiurkan...!!!

Rasanya pihak Kementerian haruslah ada garis panduan dress code untuk artis artis negara ini agar tidak melanggar batas batas ketimuran sebagai orang melayu dan tidaklah terikut ikut cara pemakaian artis negara barat...

Gambar diatas sudah menjadi bualan panas dikalangan wartawan dunia hiburan yang merakam aksi artis pada Malam GALA Anugerah Bintang Popular Berita Harian anjuran Rafflesia baru baru ini. Mereka juga “kaget” dengan keberanian beberapa artis yang tidak popular terpaksa menarik perhatian dengan berpakaian terlebih seksi... Biasalah taktik terbaik untuk mendapat media coverage!

Artis yang dimaksudkan ialah Miera Liyana yang baru berusia 19 tahun. Siapa Miera Liyana..? Adakah gadis ini sama taraf populariti dengan Scha Al Yahya..? Liyana Jasmay..?? Lisa Surihani..???
Lenggok badan langsingnya persis model ternama. Ya, dialah Miera Liyana Kasmi yang pernah menjadi tunggak sebuah drama online arahan Aziz M. Osman sekitar tahun 2008 lalu. Dah 4 tahun bergelar pelakon, namun tak ramai yang kenal Miera.

Shortcut untuk lebih "segera" fofularr..?? Mudah saja, hanya perlu berpakaian seksi maut...!! 

habih tu...tak ke begini boleh jadinya.....harap gambar kat bawah ni tak betul le..kalau betuk...paham-paham le apa yang patut dilakukan..tambah-tambah menjelang PRU nanti!!!

4 comments:

  1. nene dia dah jatuh le...terpaksa pakai anduh. Tak caya tengok betul2 kat tepi tu. Tak berapa nak selera!!!!

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Mohon link dari tuan.

    GT dah link n follow blog tuan.

    Salam perjuangan dari Gerakan Timur

    ReplyDelete
  3. Tn GT...JKKKPKSS dah lama link blog Tuan...cuma terlepas pandang untuk follow...semua beres sekarang!!!!TQ...bangga dengan perjuangan Gerakan Timur!!!!

    ReplyDelete