Tuesday, March 15, 2011

KENA INGAT ....KEDAH NI LAIN SIKIT !!!!!!

Lani ramai dah pemimpin-pemimpin UMNO termasuk di bahagian Kuala Kedah yang dok turun jumpa orang kampung melobi nak jadi calon PRU13. Ramai dah yang mula melepak dok belanja orang kampung di kedai-kedai kopi sambil mengaku depa dah confirm jadi calon. Mula suruh ketului-ketului atoq orang kampung nak belanja minum kopi. Ceretalah satu kedai kopi yang dia tu hebat tapi HARAM SATUPUN TAK PERNAH BAGI SUMBANGAN KAT ORANG KAMPUNG selama ini!!! tupun orang kampung yang BANGANG TAK SUDAH-SUDAH KENA KENCING  dok percaya situ la....




Pemimpin yang selama ini tak pernah nampak muka batang hidungpun dah mula pasang angan-angan! Nak bagi bantuan sana...nak bagi bantuan sini....telefon sana...telefon sini minta talian hayat supaya dalam laporan GAMBAQ TAK KETAQ!!!!
Justeru diMinta Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah dapat pilih calon yang benar-benar WINABLE CANDIDATE seperti mana kehendak Dato' SERI NAJIB...WINABLE CANDIDATE SEPERTI CALON MERLIMAU DAN KERDAU yang memang berkeupayaan dari segi OTAK dan KERJABUAT!!!! 


Sekadar satu peringatan kepada badan perhubungan UMNO Negeri Kedah, sekiranya memilih calon berdasarkan LAPORAN AGENSI_AGENSI TERTENTU YANG TELAHPUN DIBELI OLEH PEMIMPIN-PEMIMPIN TERTENTU, CONFIRM PAS akan memerintah buat penggal kedua kerana KEDAH UNIK....sepanjang pemerintahan PAS di Kedah, orang MELAYU bukannya hilang apa-apapun seperti yang berlaku di PULAU PINANG DAN SELANGOR!!!


Orang Melayu Kedah termasuk ahli UMNO sendiri tak RALAT sekiranya PAS memerintah lagi dari melihat kerajaan negeri Kedah di terajui pemimpin-pemimpin UMNO KAKI KENCING RAKYAT!!!!!

No comments:

Post a Comment