Saturday, March 12, 2011

3 TAHUN KEDAH SEJAHTERA ...TERIMA KASIH ..!!!!!!!

Sempena ulangtahun ke 3 pemerintahan Kerajaan PAS KEDAH...jutaan terima kasih harus diucapkan kepada kerajaan PAS Kedah kerana dalam hanya 3 tahun pemerintahan telah berjaya menaikkan tarif air iaitu sesuatu yang telah GAGAL dilaksanakan oleh kerajaan UMNO KEDAH walaupun telah berpuluh-puluh tahun memerintah!




Ekoran kebijaksanaan kerajaan PAS KEDAH tersebut, ramailah rakyat negeri Kedah yang berpeluang meningkatkan pembayaran bil air malah ada yang terkejut gembira kerana bil air mereka meningkat berkali ganda. Jika sebelum ini hanya perlu membayar dalam RM20-RM30 sebulan...LA NI depa kena bayar sehingga RM50-RM60 sebulan....dengaq kata ada juga yang dah mula tertunggak..apa-apapun terima kasih kepada Kerajaan PAS KEDAH dan tahniah kepada penyokong-penyokong pembangkang!!!!KEDAH SEJAHTERA!!!!

3 comments:

  1. kedah sejahtera kepala tengkorak depa.Buat kerja cara Islam kepala bu*** depa.Hari itu pi bayak bil ayak kantoi kena kerja dua kali pelak betui Haprak ni.Orang buat bil setempat depa berak berterabur menyusahkan orang.Ini kah kerja cara islam harap serban saja besar kepala hotak "Aku Tak Tau,Hampa tanya depa"slogan baru puak Hampas

    ReplyDelete
  2. hangkedee...kena tambah lg slogan tu..."kami pun tak mau"..hu3

    ReplyDelete
  3. Kena balik cara lama woi. Makan ayair telaga la .Apa lagi .

    ReplyDelete