Wednesday, July 2, 2014

SUNGGUH DAHSYAT TAHAP KEPURA-PURAAN MEREKA....!!!

Pemimpin DAP boleh berpura-pura bersahur dan berbuka dengan penyokong PR yang beragama Islam demi meraih sokongan bagi mengaburi agenda jahat mereka.

Tetapi pemimpin Melayu tak perlulah meraih sokongan hingga ke tahap ini ..
Biarlah Mat Sabu seorang yang sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng demi meraih sokongan pengundi Cina..!!!


JULY 2, 2014

3Adengan YB DAP Bersahur, Berbuka Puasa Dan ... Berjogging

Menjelangnya Ramadhan, kita akan disajikan dengan adengan-adengan Islamik daripada pemimpin-pemimpin DAP. Ada yang telah mula memakai jubah dan ketayap, ada yang telah mula mengedarkan buah kurma, ada yang mula memijak kaki ke Masjid untuk berbuka. Tidak kurang ada di antara YB-YB DAP yang 'berpuasa' dan 'bersahur'. Dua diantaranya adalah ADUN Mengkibol, YB Tan Hong Pin dan Ahli Parlimen Serdang, YB Ong Ka Ming. 

Kelihatan mereka mengemaskinikan status laman sosial Twitter mereka dengan adengan-adengan bersahur dan berbuka puasa. Kadang-kadang peminpin-pemimpin DAP ini lebih Melayu dari orang Melayu sendiri. CTS pun kekadang kekok untuk sebut iftar, malah lebih selesa menyebut berbuka puasa. Baguslah kalau YB-YB berkenaan berpuasa untuk mengenali keindahan Islam. Celakalah mereka kalau niat mereka sekadar untuk memancing undi dan mempermainkan sensitiviti Masyarakat Islam.




Apapun CTS tabik dekat YB Ong Ka Ming. Kalau CTS sebelah petang sudah tidak berupaya lagi untuk membuat kerja-kerja berat di bulan Ramadhan, YB Serdang seorang ini boleh siap berjogging lagi sebelum berbuka! Mungkin boleh dapatkan rahsia dan petua daripadanya kot?


Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/07/adengan-yb-dap-bersahur-berbuka-puasa.html#V9eUUQfk2z3ymBH7.99


sumber

No comments:

Post a Comment