Tuesday, July 8, 2014

PARIASAMY

Pariapun berani mencabar bila Melayu tak bersatu..!!! Suatu ketika dahulu paria ini tak ubah seperti lalang ditiup angin...yang akhirnya menyokong Cina Komunis ubtuk menghalau orang Melayu keluar dari Kuala Lumpu sewakti trgagedi 13 Mei 1969. Hari ini paria berlagak seolah-olah pahlawan ,menggertak orang Melayu...semua kerana Paria menyedari Melayu telah berpecah dan silap haribulan peristiwa 13 Mei yang ke 2 akan menyaksikan melayu PAS bertempur dengan Melayu UMNO bagi mempertahankan paria dan cina komunis DAP!!!


Tim. Ketua Menteri Pulau Pinang Gertak Orang Melayu Kembalikan Tragedi 13 Mei Jika Berani

Ramasami-13-mei

Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II Dr R. Ramasami dalam satu kenyataan medianya telah mencabar Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya mengembalikan semula peristiwa 13 Mei 1969 selepas Timbalan Perdana Menteri dilaporkan kerap memberi amaran bahawa akan berulangnya peristiwa hitam itu.

Muhyiddin, yang juga Timbalan Presiden Umno, berkata kepada pemberita bahawa peristiwa 13 Mei akan berulang dan  rusuhan kaum boleh berlaku jika masyarakat berbilang kaum di negara ini terus mengkritik satu sama lain.

Disebabkan terlalu bengang dengan kenyataan Timbalan Perdana Menteri itu, R. Ramasami telah mengecam Tim. Persiden UMNO tersebut sebagai seorang pemimpin yang tidak bertanggunjawab.

Dalam nada yang angkuh, R. Ramasami turut menyatakan bahawa dirinya tidak gentar berdepan dengan orang Melayu sekiranya peristiwa berdarah itu berulang kembali pada hari ini kerana dirinya sudah lama bersiap sedia.

"MIC mungkin takut, Gerakan mungkin takut, MCA mungkin takut, tetapi saya beritahu anda semua, jika anda ingin kembalikan 13 Mei, anda bawa ia sekarang" 

"Jangan hanya pandai cakap mengenai 13 Mei setiap masa tapi penakut, kalau anda berani bawa lah 13 Mei itu. Kamu fikir kami takut kah?"

SUMBER



No comments:

Post a Comment