Thursday, July 24, 2014

PARIA TAK PUAS HATI..!!!!

Bodoh ke apa paria ni.. Dah Malaysia yang runding tuntut mayat....pemisah pun berilah kepada Belanda selaku negara terdekat dan kerakyatan terkorban paling ramai!!!!!!

Balik tangkap biawaklah paria oiii!!!


BILA PARIAH BABI BERNAMA S.GOBI KRISHNAN BERSUARA... PERANGAI PARIAHNYA SANGAT KETERLALUAN!!!

Wednesday, July 23, 2014
Ada orang kata, S.Gobi Krishnan ni orang PKR. Ada orang kata lagi dia ni DAP. Dan tidak kurang juga ada yang mengatakan dia ni DAP. Label bercampur-campur ini adalah hasil daripada LIDAHNYA yang sangat berputar belit sepertimana putar belitnya bila dia bercakap Bahasa Inggeris atau Bahasa Melayu dan pada masa yang sama, dia sangat malu untuk bertutur dalam bahasa Tamil.

"Ini worang, kalu ular ada depan dia, dia akan kata, dia jelmaan dewa ular... kalau anjing pitbul ada depan, dia pun kata, kelahiran sebelum ini jam, dia adalah anjing pitbul... ini worang, depan MIC, kalu dia mahu projek punya jam, dialah boleh cium tangan anak Sammy Vellu, boleh jilat itu buntut Palanivel. Bila depan DAP, dia lagi DAP dari DAP. Ini worang memang tarak guna punya worang."

Gobi Krishnan sebenarnya merupakan keturunan Musahar yang berasal dari Jhanjarpul, India. Musahar merupakan sub-kasta kepada golongan yang lebih popular dengan gelaran PARIAH. Golongan Musahar pula merupakan golongan yang paling hina dalam golongan PARIAH kerana mereka bukan sahaja pemburu tikus, bahkan mereka juga adalah pemakan daging tikus utama.

Gobi Krishnan sentiasa cuba merahsiakan asal keturunannya itu. Itulah sebabnya, walaupun sudah dua generasi berada di Malaysia, namun Gobi Krishnan terbawa-bawa dengan perangai Musahar. Dan untuk melindungi asal usul keturunannya, Gobi Krishnan terbabit aktif dalam kumpulan penjenayah dan menjadi jurucakap menerusi NGO-NGO yang membela penjenayah tetapi pada masa yang sama, menyerang Polis dan pihak berkuasa serta kerajaan.

Puncanya mudah, dia perlu mendapat sanjungan dan perhatian kerana sebagai seorang Musahar, untuk dilihat dan dianggap mulia, dia perlu ditakuti dan suaranya pula kedengaran seperti seorang yang vokal.

Maka tidak hairanlah setiap kali dia dia bercakap tentang UMNO, mesti akan disebut ANJING.. UMNO ANJING, ANJING UMNO adalah zikir hariannya bila dia bertemu orang Melayu dan ada orang Melayu yang menyanggah pendapatnya. Dia perlu menghina sesiapa sahaja kerana dia tidak mahu asal keturunannya disebut-sebut. Dia tidak mahu dan malu untuk diketahui sebagai berketurunan Musahar yang memburu dan memakan tikus di India.

Justeru, dengan latar belakangnya, ditambah pula dengan pembabitannya dengan KUMPULAN 08, sebuah kongsi gelap yang terlibat dengan jenayah, S.Gobi Krishnan banyak mengeluarkan kenyataan provokasi yang mencabar agar tindakan diambil terhadapnya....

Biasalah, orang yang trauma dengan rendah diri keterlaluan, maka dia akan berperangai seperti S.Gobi Krishnan walaupun pada masa yang sama, apabila emak bapanya berpindah ke negara ini dan menjadi warganegara, tiada siapa lagi yang peduli asal usul keturunan atau status kasta yang pernah menjadi imej seluruh keturunannya.



SUMBER

No comments:

Post a Comment