Saturday, September 20, 2014

KERANA SEKAKI PAYUNG..!!!

Hanya kerana sekali payung PETRONAS nama besar dalam industri minyak dimaki hamun oleh rakyat Malaysia. Rakyat tak bersalah kerana mereka berhak menuntut payung cantik yang dipromosikan oleh PETRONAS.  Itu tanda rakyat sayangkan PETRONAS. Walaupun paaung tu taklah seberapa tetapi nilai sentimental yang ada pada payung syarikat minyak negara itu yang menjadi rebutan..

Persoalannya sekarang kalau PETRONAS tak mampu sediakan payung tersebut mengapa buat promosi melampau..cukup jadikan ia cabutan bertuah..kalau bertuah..dapat..tidak bertuah..balik tangan kosong..tiada siapa yang marah!!!!




3 comments:

  1. sampai bila-bilapun aku akan tetap tuntut janji sekaki payung yang petronas janjikan. petronas tak pernah keluarkan kenyataan cabutan bertuah, betulkan? asal dapat penuhkan 10 cop dalam borang, maka bolehlah tuntut sekaki payung. aku punya borang dah lama cukup 10 cop, tapi bila claim kat banyak petronas, semua kata stok payung dah habis, tunggu minggu depan untuk hantar stok baru. yang lahabau, sekali hantar hanya 40 kaki payung bagi satu stesen sedangkan pelanggan yang isi dan penuhkan borang dengan 10 cop tu beribu-ribu!!! petronas jangan main2, jangan buat iklan tipu. semua yang ada 10 cop masih ada peluang claim sehingga tarikh akhir tuntutan pada akhir september ini. selepas itu, jika claim masih tidak upaya untuk dipenuhi oleh petronas, maka siaplah petronas. bukan masalah sekaki payung, masalahnya ialah SAKIT HATI DITIPU OLEH PETRONAS. sebelum masa tuntutan berakhir, baik petronas bertindak proaktif sekarang. selesaikan stok payung seperti yang dijanjikan atau petronas AKAN RUGI!!!

    ReplyDelete
  2. DAH NAIK MENYAMPAH ...KALAU NAK BUAT PROMOSI BUAT LAH BETUL-BETUL JANGAN HANYA TAHU NAK KEBAS DUIT PELANGGAN SECARA MENIPU..........

    BUKAN LAH SANGAT NAK KAN PAYUNG TERSEBUT DRPD PETRONAS TETAPI BILA DAH BUAT PROMOSI KEPADA PELANGGAN TUNAIKAN JANJI...BUKAN BERIKAN BERMACAM-MACAM ALASAN..............JANGAN IKUT PERANGAI KAFIR HARBI.............

    ReplyDelete