Tuesday, September 23, 2014

HAIYA...INI MACAM KA..????

Depa boleh dedah kekayaan pemimpin UMNO yang dikatakan menyeleweng duit rakyat!!!! Tapi bila kekayaan melampau mereka didedahkan..mereka nak saman!!! Lanjiauuu punya cina DAP!!!

DASAR CINA DAP HARAMJADAH BILA KUTUK ORANG LAIN BOLEH BILA KENA BATANG HIDUNG


Itulah ungkapan yang layak diberikan kepada seorang Cina DAP yang paling celaka. Selama ini dia sering mengutuk dan mengecam serta mendedah aib orang lain tetapi bila kena pada batang hidungnya dia mula mahu menyaman orang yang mendedahkannya hanya untuk menakut-nakutkan pengundi yang mendedahkan penyelewengannya.

Perlu diingat musuh utamanya adalah umno bukan MCA bukan Gerakan dan bukan mana-mana Persatuan Cina yang Pro-Kerajaan.....kenapa?

Selama ini umat Islam yang mengundinya telah ditanam dengan doktrin bahawa umno rasuah....umno parti perkauman, umno hidup mewah oleh itu jangan undi umno.....maka berduyun-duyunlah umat Islam menyokong cina DAP.

Bila ada pendedahkan beliau mempunyai rumah mewah ala white house dia mula mahu saman orang kononnya mengganggu privasi dia.....apakah dia selama ini tidak mengganggu privasi orang lain.

Apa yang pasti cina celaka ini hanya mahu menakut-nakutkan orang Melayu agar jangan viralkan rumah mewah miliknya yang dia perolehi atas sokongan orang Melayu sendiri.

SUMBER

2 comments:

  1. malangnya melayu yang ada skarang buta mata buta hati buta fikiran! Cina yang nyata musuh melayu tetap dijunjung!

    ReplyDelete
  2. hati buta kena semburan air liur masa ceramah cina DAP ni

    ReplyDelete