Wednesday, July 18, 2012

TUN MAHATHIR MAAFKAN PEMFITNAH BELIAU TENGOK VIDEO LUCAH DENGAN CUCU!!!

Bayangkanlah nasib Bunyamin Yaakob ini di dalam kubur kalau Tun Mahathir tak maafkan..
 dah meninggal..al-Fatihah

tapi dia sungguh bernasib baik kerana Tun mahathir telah memafkan semua yang telah memfitnah beliau selama ini...


UNYAMIN MAHAFITNAH TERKENA BADI
Posted on Thursday, November 14 @ 15:00:00 GMT+8
Topic:
oleh : www.kelantandaily.com
Penulis tersentak apabila menyaksikan penyebar fitnah Pas iaitu Bunyamin Yaakob yang dalam keadaan lemah dipapah oleh beberapa orang penyokongnya ketika masuk ke mahkamah untuk perbicaraan kes Dr Mahathir dan cucunya melihat video lucah.
Kalau tidak silap mata penulis, manusia yang memapah masuk Bunyamin yang terketar-ketar itu ke mahkamah ialah Ketua Biro Harakah cawangan Kota Bharu. Apa kaitan wartawan Harakah itu dengan Bunyamin.
Dia hadir ke mahkamah itu untuk membuat liputan atau sekadar tukang papah Bunyamin? Kalau datang untuk membuat liputan, dia sepatutnya kena berada jauh dari Bunyamin. Kalau Bunyamin nak jatuh atau tak boleh berjalan, ramai lagi penyokong setianya boleh membantu.
Bagaimanapun, orang ramai yang hadir untuk melihat wajah Mahafitnah itu telah membuat andaian bahawa wartawan Harakah adalah manusia yang paling banyak memainkan peranan menyebarkan kenyataan fitnah pemimpin Pas termasuk Bunyamin.
Kesian penulis tengok Bunyamin. Wajahnya bukan saja pucat, tetapi dia tidak dapat berjalan dengan baik. Keadaan fizikalnya sudah jauh berbeza. Dulu ketika berucap menuduh Dr Mahathir dan cucunya melihat video lucah, dia kelihatan sihat wal afiat dan cergas.
Tetapi selepas orang ramai membuat laporan polis mengenai fitnah itu dan dia ditahan polis untuk soal siasat, kesihatannya mula berubah. Dia sudah menjadi seorang manusia yang lemah dan lembik.
Mulutnya tidak lagi dapat dibuka luas untuk menyorak huuuuhuuu… Beginilah, kalau Allah hendak menurunkan bala ke atas makhluknya, kita tidak perlu menunggu lama. Hari ini kita sihat dan dapat menyebar fitnah, tetapi esok diri kita telah ditarik zatnya oleh Allah.
Mahafitnah kini hanya menunggu masa untuk menerima hukuman daripada hakim. Tetapi sebelum menerima hukuman pun, dia sudah menerima hukuman daripada Allah. Mahafitnah kini dalam keadaan lemah longlai.
Kakinya tidak lagi mampu menahan tubuh, tangannya tidak lagi boleh diangkat dan digerak-gerakkan. Untuk berjalan, dia kena dapatkan bantuan penyokongnya untuk memapahnya. Nampaknya siapakah yang lebih suci dalam hal ini, Dr Mahathir atau Nik Aziz Nik Mat?
Penulis pernah mendengar seorang pengundi mengatakan janggut Nik Aziz macam kambing, tetapi sehingga kini pengundi itu masih normal. Sepatutnya pengundi itu mengembek macam kambing sebab dia telah mengatakan kepada seorang tok wali Pas.
Lain pula dengan Bunyamin, tidak sampai sebulan dia menuduh Dr Mahathir melihat video lucah dengan cucunya, tiba-tiba dia jadi macam orang hilang akal atau lebih tepat lagi macam orang gila. Kesihatannya terus terganggu selepas dia menabur fitnah. Sebab itu dia digelar bapa fitnah.
Berjuta-juta manusia melihat keadaan Mahafitnah ketika diheret ke mahkamah. Tangannya terketar-ketar macam nenek kebayan. Isteri-isterinya kini menanggung azab kerana malu. Anak-anaknya diejek oleh rakan sekolah setiap hari.
Namun pemimpin Pas lain tidak mengambil ikhtibar daripada nasib yang menimpa rakannya itu. Nik Aziz pernah dimasukkan ke wad kerana cirit birit selepas memaki hamun Dr Mahathir. Begitu juga Mat Sabu ukk… ukk.. ukk… terus dikejarkan ke IJN kerana diserang penyakit jantung selepas menuduh Dr Mahathir gila.
Banyak lagi pemimpin Pas menerima bala daripada Allah. Contohnya, Allahyarham Fadzil Noor. Dia terlantar di hospital Terengganu selepas memaki hamun Dr Mahathir. Haji Hadi hanya sekadar demam.
Itu pun pemimpin Pas belum insaf. Nik Aziz bukan sekali masuk wad. Setiap kali Sultan Kelantan berangkat pulang ke Kelantan selepas melakukan lawatan keluar negara, Nik Aziz dikhabarkan berada dalam wad.
Sekarang musim tengkujuh sudah tiba. Nampaknya Nik Aziz tidak boleh keluar rumah. Takut kena air hujan. Macam kambing takut pada hujan.
Sama-samalah kita tunggu apa kesudahan dengan nasib Mahafitnah Bunyamin.
sumber

3 comments:

  1. Cuba citer sikit pasal shahnon yg sakit segala usus besar dan kecil,,setelah mencontohkan Tun M seolah taik yg berkepala didalam usus besar dan kecil... bertujuan menghina pemimpin Islam .(terlampau menghina).dimata rakyat...

    ReplyDelete
  2. Teringat akan satu hadits yg bunyi lebih kurangnya, 'barangsiapa menghina sultan(pemerintah),akan dihinakan ia oleh Allah.'

    ReplyDelete
  3. Jangan sesekali kita buat pada insan yg jujur dan ikhlas...

    ReplyDelete