Wednesday, July 11, 2012

SATU DAH MATI...TINGGAL LAGI SATU...!!!!!

Imam Mahdi Khalil Affandi telahpun meninggal dunia...cuma kini tinggal seorang sahaja lagi Imam Mahdi kalau mengikut Badrul Amin 3 pagi iaitu Anwar Ibrahim.. Lim Guan Eng tak mahuke di angkat jadi Imam Mahdi...Gelaran Khalifah tak cukup kot...!!!!




Badrul Amin Kata Anwar Ibrahim Adalah Imam Mahdi


Berikut adalah kata-kata Badrul Amin  (Ketua Cabang PKR Sabak Bernam)
“Kalau ini berlaku saudara, kalau ini berlaku sedara bermakna pembebasan Al Aqsa sudah hampir. Kita hanya perlukan satu lagi syarat untuk bebaskan Al Aqsa”
“Apadia ? Perlu ada seorang pemimpin yang mampu menyatukan umat Islam,  Paling tidak menyatukan dunia Arab. Sudah adakah pemimpin itu tuan-tuan?. Dimana agak agak ?”
“Apakah Muamar Gaddafi? Tidak, Salah itu koboi tua sudah  tidak boleh pakai. Apakah Ahmadinejad di Iran? Tidak,  dia Syiah tidak boleh jugak”
“Dan waktu itu Insyallah kita akan meraikan pembebasan Al Aqsa. Pemimpin itu sekarang ini menjadi penasihat kepada beberapa buah negara Arab. Leading Arab Countries bukan negara Arab yang miskin miskin”
“Negara Arab yang kaya kaya Saudi, Dubai, Emirates, Abu Dhabi. Dia menjadi penasihat kepada beberapa buah negara Arab. Dia juga dihormati di Barat dan di Timur
“Dia boleh bercakap soal Islam di pentas antarabangsa. Orang hormat pendirianya. Orang hormat ketegasannya. Dan orang hormat prinsip agamanya. Tidak lain tidak bukan. Saudara Anwar Ibrahim (adalah Imam Mahdi yang dimaksudkan oleh Badrul Amin, kenyatan pada minit 4.01 dalam video Youtube)”
Ini satu kenyataan yang amat ekstrem dan diilihat sebagai satu taktik terakhir Badrul Amin untuk meraih sokongan rakyat bagi menyokong pembebasan Anwar Ibrahim pada 9 Januari 2012. Majlis Fatwa perlu membetulkan Badrul Amin. 
Bukan sekali “ustaz” PKR ini membuat tindakan sebegini, sebelum ini Badrul Amin pernah ingin memancung kepala Mufti. Sesuatu perlu dibetulkan sebelum umat Islam di negara ini tersesat dengan cerita-cerita karut “ustaz” PKR ini. Sumber (KLXPRESS).
 

No comments:

Post a Comment