Tuesday, July 10, 2012

JANGAN TIRU ABBY YE....

Kalau terikut-ikut jugak nak cari lelaki beriman dalam kalangan ustaz-ustaz PAS, maka melompat-lompatlah pak-pak lebai PAS. Bertambahlah koleksi seorang lagi artis cun yang akan menjadi igauan pak-pak lebai PAS...


Akhirnya...Shasha bercerai jua talak satu!

KUALA LUMPUR: Ikatan perkahwinan selama lima tahun antara bekas anggota kumpulan Elite, Sasha Saidin dan Salyo Priyanto terlerai selepas mereka sah bercerai pada Selasa.

Salyo, 37, seorang warga Indonesia melafazkan cerai dengan talak satu terhadap Sasha, 36, di Mahkamah Rendah Syariah Gombak di sini, selepas kedua-keduanya bersetuju untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka secara baik.


Nuffnang Ads


Lafaz yang dibuat dihadapan Hakim Shaiful Azli Jamaluddin itu dibuat pada pukul 2.55 petang dan mahkamah yang menyabitkan lafaz cerai itu sebagai sah memerintahkan Sasha untuk menjalani tempoh edah selama tiga bulan bermula hari ini.

Sasha dan Salyo yang merupakan warganegara Indonesia telah berkahwin pada tahun 2007 dan dikurniakan seorang anak iaitu Adam Aryasenna Notosoemarsono, berusia tiga tahun.

Sebelum perkahwinan itu Sasha pernah bernikah dengan Jason Skinner atau nama Islamnya, Johan Abdullah Skinner, pada 21 Jun 2003 di Masjid Central Regent Park, London, namun mereka berpisah empat tahun kemudian.

sumber

No comments:

Post a Comment