Friday, August 29, 2014

PERGHHH...MACAI ANWAR ADA TELUR LE..!!!!

Berani sindir Anwar..tak takut kena liwat ke...???

PANAS..!!! ZUNAR Yang Tegar Menyokong Anwar Pun Dah Pandai Menyindir.

PKR dan DAP berkeras untuk mengusulkan nama Wan Azizah sahaja sebagai calon Menteri Besar Selangor meskipun DYMM Sultan Selangor meminta lima nama lain dari PKR, DAP dan PAS.
Walaupun Sultan Selangor sudah mula 'mengendurkan' ketegasan baginda, namun PKR dan DAP tetap berdegil dan cuba memaksa Sultan Selangor untuk menerima Wan Azizah sahaja.
Ini membuatkan ramai penyokong PKR dan Pakatan Rakyat yang sebelum ini sangat tegar, mulai bosan dan meluat dengan gelagat tamak haloba Anwar Ibrahim.

Salah seorang daripada mereka adalah ZUNAR, bekas kartunis yang digilap bakatnya oleh Creative Enterprise Sdn. Bhd. penerbit majalah GILA-GILA, FANTASI, BAMBINO dan HUMOR yang kemudian disambar oleh Anwar Ibrahim dan Malaysiakini untuk memperolok-olokkan Tun Dr. Mahathir dan Najib Abdul Razak serta Rosmah Mansor.
Zunar yang sudah lama agak senyap daripada persada politik, kini muncul semula. Dan kali ini, lebih sinis dan lebih 'berselera'...
Kenapa?

Dah kurang ke duit yang dibagi oleh PKR kepadanya? Dah hilang ke penyaluran dana daripada Malaysiakini kepadanya? Atau Zunar akan kembali melukis di Harakah seperti awal pembabitannya dengan PKR dahulu?
Atau ianya satu lagi 'PEMALSUAN' sepertimana trend yang sedang melanda PKR sekarang?
Krisis yang berlaku sekarang, boleh membuatkan pengikut Anwar menjadi biol bertambah bongok. 

sumber


1 comment:

  1. SULTAN MESTI GELAK KALAU BACA CALON MB SELANGOR

    MAU MENANAH TELINGA ALJUBS

    ReplyDelete