Tuesday, August 26, 2014

Dr PUN KEBINGUNGAN BILA MEMIKIRKAN PI GAY RRRR...!!!

Orang paling hebat di Malaysia pun bingung dengan PKR....tak nampak halatuju PKR..hala ketaktahuan adalah!!!!

STATUS FACEBOOK DR MAZA BIKIN MACAI PKR HILANG AKAL.

Bila Dr Maza ni persoalkan kemampuan PKR utuk menguasai pentadbiran negara, ramai pulak macai Pakatan meroyan habis kat dalam facebook bekas Mufti Perlis nih..

Padahal Asri tu cuma tanya, apa akan jadi kalau PKR kuasai negara sedangkan yang isu jawatan MB di Selangor pun dorang tak boleh nak settle.. Tanya macam tu pun salah ke beb?

Bukan nak sokong Asri, tapi memang PKR terbukti tak mampu nak jadi pentadbir yang baik.. Sapa boleh nafi Ketua Umum PKR tu hanya pentingkan kronisme je dalam politik.. Sapa boleh nafi dalam PKR tu hanya ada pemimpin yang gila kuasa?

So macai-macai dalam PKR jangan lah nak meroyan teruk sangat.. Pasrah dan redha je lah yang parti anutan korang tu memang tak best punnn...

Jangan marah Asri bila dia cakap benda yang betul.. Patutnya korang berterima kasih pada Asri sebab dia berani tegur parti korang.. Bukannya macam macai Pakatan lain yang hanya tau jilat Pak Syeikh dan kaum kerabatnya..

Jangan anggap Pak Syeikh dan PKR tu maksum sangat yee.. Pak Syeikh pun selamba je belasah stor kunyit jantan dan berskandal dengan chinadoll.. Apatah lagi la parti yang dia jadi Ketua tu kannn.. Hahahaha...

SUMBER

No comments:

Post a Comment