Sunday, August 31, 2014

KOMUNIS DI TANGKAP!!!!

Tahniah Ketua Polis Negara..!!!



Inilah akibatnya bila arahan Ketua Polis Negara tidak dipatuhi..Dah terang-terang PPS tu merupakan pasukan komunis bandar yang haram dan tidak berdaftar...Bagaimana kerajaan negeri boleh benarkan pasukan komunis ini berarak semasa sambutan hari kemerdekaan pagi tadi di Pulau Pinang..

Syabas EP ucapkan pada pasukan PDRM yang mengambil tindakan yang tegas tanpa kompromi dengan sikap kurang ajar Ketua Menteri Pulau Pinang yang degil dan mencabar arahan Ketua Polis Negara... Akhirnya sambutan hari Merdeka di Pulau Pinang dicemari dengan insiden yang tidak diingini...

**Mungkin ini yang Ketua Menteri Pulau Pinang mahukan...menggambarkan pada dunia yang Malaysia tidak aman yang disulam dengan insiden bom petrol dirumahnya semalam...Jahat betul game puak-puak komunis ni...






Georgetown: Lebih 200 ahli Pasukan Peronda Sukarela (PPS) ditahan sepasukan anggota polis ketika sedang menyertai perarakan Sambutan Hari Kebangsaan Peringkat Negeri di Padang Kota, di sini, hari ini.

Mereka ditahan kira-kira jam 10.15 pagi, berdekatan bulatan di Jalan Lebuh Pantai sebelum melintasi pentas utama.

Semua anggota PPS dilihat memberi kerjasama dengan baik dan dibawa ke Balai Polis Lebuh Pantai untuk siasatan lanjut.

Sehingga kini, wakil media masih menunggu di hadapan Balai Polis Lebuh Pantai untuk perkembangan terbaharu.


SUMBER

3 comments:

  1. haram jadah Lim Sial DAP nih
    Ini ini negeri bapak tongsan dia punya ke?
    nk suka2 buat pasukan keselamatan sendiri..
    nk cabar Polis.
    Serupa samseng haramjadah.

    ini bila ISA xdak.. komunis dan gangsterism moden menular.
    Lim Sial tu tak takut dgn Polis sbb dia tahu uni anjing amal PAS dan macai2 PAS akan turut jd benteng dia.

    Keruntuhan perpaduan Melayu menjadi ruang penjahanam2 utk buat huru hara.Kasi hantam barua2 anjing DAP ini. Kalau Polis xboleh. tentera standby!
    Hidup PDRM!
    Daulat Tuanku!

    ReplyDelete
  2. Inilah harga yang patut di bayar selepas menghapus ISA yang dikatakan sudah lapuk! sekarang lihatlah apa yang akan terjadi lagi disebabkan kebebasan bersuara? Sedarlah najib dari lamunan! jangan asyik nak kan undi popular negara tergadai!

    ReplyDelete