Wednesday, August 20, 2014

APA KEJADAHNYA NI..????

Kita nak tunggu tengok saja..??? PLKN dikatakan tempat kerajaan membrainwash budak-budak sekolah. DAP pula bebas mengajurkan program menghasut..???? Demokrasi ala komunis..!!!

DAP buka sekolah demokrasi rekrut remaja Melayu jadi komunis?








Menjelang PRU14, DAP mula memperkemaskan langkah untuk merekrut remaja-remaja Melayu untuk mencintai ideologi DAP. Dengan mengadakan forum-forum yang dinamakan 'Sekolah Demokrasi', fikiran-fikiran remaja ini akan diracuni supaya menjadi 'agent of change'. 

Itulah antara sebab DAP mengambil tokoh remaja seperti Rara dan Dyana Sofya. Remaja-remaja ini tidak perlu menyertai DAP. Cukuplah mereka fasih dan mahu memperjuangkan ideologi parti berkenaan.


Ini kelemahan Pemuda dan Puteri UMNO. Sibuk ber'selfie' di laman sosial dan masih dibuai mimpi, orang-orang Melayu masih lagi bersama UMNO. 

Apa aktiviti yang dilakukan oleh Putera dan Puteri UMNO untuk pengisian rohaniah seperti ini. Kalau adapun aktiviti, main bolasepak bersama Ketua Pemuda, mengacau dodol dengan Ketua Puteri dan lain-lain aktiviti yang membazir tanpa pengisian (politik). 
Habis camno?

Sedar-sedar DAP cauvanis berkuasa dan Melayu semua dikudakan dan didiskriminasi seperti dilakukan di Pulau Pinang. Melayu tak nampak...
Di Pahang khabarnya ada pemimpin UMNO dah ikut-ikut DAP.
 sumber

No comments:

Post a Comment