Sunday, August 24, 2014

BOLEH BANGGA LAGI..????

Naib Ketua Ulamak Sedunia yang takutkan Anwar Ibrahim dan berada di bawah tapak kaki cina DAP pun masih bangga lagi..Nak buat apa kalau dinobat ulamak seantero galaksipun kalau duduk bawah tapak kaki Cina DAP!!!!

HAJI HADI Dilantik Naib Ketua Ulama Sedunia, Gah di Dunia tapi TERKULAI LAYU di tangan MAT SABU & ANWARINAS


Berikut ada petikan daripada FB Nik Mohamad Abduh:

"Dato Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi bin Awang telah dipilih sebagai salah seorang daripada 3 naib ketua Kesatuan Ulama Muslimin Sedunia yang diketuai oleh ulama tersohor, Al Syeikh Dr Yusuf Al Qaradhawi.

Pencalonan beliau oleh Syeikh Qaradhawi sendiri telah disokong oleh ahli kesatuan.

Semoga jihad ke arah kesatuan umat di bawah panji syariat Islam menjadi kenyataan.



Tahniah buat tuan guru. Rakyat Malaysia berbangga dengan ilmu dan amalmu.. "



Ulama Pas Kalah Kepada Mat Sabu dan Anwarinas

Pas Pusat sebelum ini mengumumkan bersetuju untuk membuat u-turn dan membelakangkan keputusan Majlis Syura Ulama yang menyokong Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu berkata keputusan untuk tidak menyokong TS Khalid dan berubah menyokong Wan Azizah dicapai sebulat suara melalui Mesyuarat Khas Jawatankuasa Peringkat Pusat yang dipengerusikan Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 17 Ogos 2014.

Banyak pihak telah memberi "hakk tuiii" (kahak hijau) kepada Pas dengan keputusan itu sebagai tanda jijiknya perjuangan Pas hari ini. Sekarang rakyat sedar Pas bukan lagi pembela keadilan Islam. Kezaliman terhadap pemecatan Tan Sri Khalid Ibrahim sudah boleh diterima oleh Pas dengan hati terbuka. Kezaliman telah halal disisi agama Pas?

Bermula hari itu, suara Haji Hadi dan ulama sudah boleh dipijak-pijak. Suara Mat Sabu, Mujahid Yusof Rawa, Khalid Samad, Hanipa Maidin dan lain-lain Anwarinas lebih didengar oleh semua. 

SUMBER



No comments:

Post a Comment