Monday, August 4, 2014

MACAM SIAL!!!!

Cina bangsat nilah yang dok fitnah menghentam UMNO sepanjang masa..Macam siallah!!!!!

Tak Tahu Pulak Nazri Aziz Ni Saudara Sesusu Lim Guang Eng?

"Saya akan memberi sokongan sepenuhnya kepada Lim Guan Eng untuk membangunkan industri perlancongan di Pulau pinang. Ini kerana saya nampak dibawah pimpinan beliau, industri perlancongan di Pulau Pinang berkembang pesat!! Kalau Lim telefon saya, saya akan sampai pada masa yang terpantas untuk menolong dia."
Begitulah kata-kata DS Nazri Aziz mengambarkan betapa sayangnya beliau kepada Ketua Menteri Republik Pulau Pinang, Lim Guan Eng. Cara berpelukan kedua-dua mereka mengalahkan kemesraan saudara susuan dan sahabat se'gay'. CTS cemburu? Tidak sama sekali. Cuma CTS teringatkan peribahasa English, 'birds of a feather flock together."

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/08/tak-tahu-pulak-nazri-aziz-ni-saudara.html#cFH6gMlKhm3WhJ5l.99


SUMBER

2 comments:

  1. SAYA SETUJU DENGAN DATO NAZRI. DIA TENGAH BUAT KERJA DIA MEMPROMOSI TAHUN MELAWAT MALAYSIA 2014. tAK KISAH LAH SAMADA LIM GUAN ENG KE, OBAMA KE, CAMERON KE, HJ HADI OR ANYBODY WHO CAN BRING TOURISTS TO MALAYSIA. LOCAL MALAYSIANS YANG PERGI LAWAT SANA SINI DALAM NEGERI PUN TAK APA ASAL INDUSTRI TOURISM KITA BERGERAK LANCAR. RAMAILAH SIKIT YANG MAMPU BAYAR CUKAI NANTI UNTUK MEMAKMOURKAN MALAYSIA NEGARA KITA YANG TERCINTA. MASA KEMPEN POLITIK 2 MINGGU TU DAH TAMAT. SEKARANG MASA BUAT KERJA BERSAMA-SAMA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA. AMEEN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju kalau DAP pun bersikap profesional.
      Yang bayar cukai tak ramai manapun..lagi banyak yg menipu cukai

      Delete