Friday, December 24, 2010

Penang:Cheap Minister Cabut Lari?

Selepas menuduh seluruh rakyat yang tidak menyokong pakatan bukan warganegara Malaysia ,kemudian berbohong kepada rakyat Pulau Pinang mengenai tender bumiputra.Guan Eng berlepas ke Kuala Lumpur dan terus cabut lari ke Peking China bersama ahli keluarganya.


Guan Eng memang dasar pengecut dan bacul,setiap kali menimbulkan kontraversi hanya balaci dan hamba suruhan saja yang mengambil tugas untuk menjawab kembali pembohongan dan putar belit beliau.


Adalah tidak mengejutkan apabila isu menuduh bangsa melayu bukan warga negara Malaysia ketika kongres menjadi panas hanya setiausaha akhbar beliau yang menjawap kembali bagi pihak beliau.


Mahu tidak mahu,Chew Ying Fan terpaksa berbohong untuk menyelamatkan ketuanya rasis chauvanist ultra kiasu Guan Eng.Hinggakan memberi penjelasan yang memperbodohkan rakyat Malaysia.:klik sini


Guan Eng bersama Bettey Chew dan 4 orang anaknya berlepas ke Peking,China pada Rabu 22/12/2010 untuk bercuti sakan selepas berhempas pulas memperbodohkan seluruh rakyat Pulau Pinang.


Sebelum itu,3 bulan yang lalu Guan Eng turut membawa seluruh ahli keluarga termasuk dinosour tua pakatan Uncle Kit dan kroni kroni bercuti menghabiskan wang rakyat Pulau Pinang di Shanghai:klik sini .Hari ini sekali lagi pergi bersama keluarganya bersuka ria di Peking China.


Adakah ini yang dikatakan Ketua menteri rakyat,bermuka muka kepada rakyat kononnya tidak boros ,cakap tak serupa bikin.


Pisau kata "Silap haribulan bercuti pun kontraktor yang sponsor...yer ker ??"

http://www.pisau.net/2010/12/penangcheap-minister-cabut-lari.html

No comments:

Post a Comment