Friday, December 24, 2010

Gempar!MB Kedah Di Kafirkan oleh Penyokong PAS!

http://anwarpembohong.blogspot.com/2010/12/gemparmb-kedah-di-kafirkan-oleh.html

Azizan Abdul Razak menyampaikan Anugerah Penaung Tetap LIFE dan Anugerah Insaniah-IRTI LIFE 2010 kepada Dr. Mahathir Mohamad di Langkawi, semalam. - BERNAMA


Apabila ahli PAS melihat gambar Ustaz Azizan mengalungkan anugerah kepada Tun M,MB Kedah diserang hingga ada gerembolan pakatan menuduh beliau kafir,ada yang menyarankan agar beliau dihadapkan ke lembaga displin,ada yang desak di bincangkan dalam majlis Syura PAS.


Begitulah meroyannya apabila seorang menteri besar PAS memberi pengiktirafan kepada bekas pemimpin Umno dan bekas Perdana Menteri Tun Mahathir.




Fobia dengan nama UMNO dan Tun Mahathir hingga sanggup mengkafirkan pemimpin mereka sendiri hanya kerana mengalungkan anugerah dan pengiktirafan kepada lawan.


Begitulah nasib pemimpin dan penyokong PAS,jika mana mana dari kalangan mereka yang cuba berbaik sangka dan bersetuju dengan pihak lawan ,maka terpaksalah berdepan dengan pelbagai tohmahan dan serangan yang kadang kala tidak masuk dek akal.


Mengkafirkan orang lain amat mudah dihukum oleh golongan ahli PAS,mereka sudah diasuh dan ditanam dengan sifat khawarij yang sentiasa melihat diri sendiri dengan penuh ujub dan takbur.


p/s bayangkan kalau Nik Aziz kalung hadiah pada Najib,kena kapir jugak kah Nik Aziz?

No comments:

Post a Comment