Thursday, November 15, 2012

YANG SATU TAK APALAH..TAPI YANG MEWAKILI PARTI ISLAM TU...???

Kalau akhbar yang menyokong Melayu bebas beragama buat fitnah...tak kisahlah..apalah sangat memfitnah berbanding bebas beragama, lagipun agama bebas mana ada dosa memfitnah...tapi akhbar yang mewakili parti Islam pun suka memfitnah...nak bebas beragama juga ke..???


GEMPAR! KEADILAN DAILY & HARAKAH KANTOI LAGI TABUR FITNAH!!!



Printscreen di bawah menyerlahkan portal KeadilanDaily dan HarakahDaily yang menyebar FITNAH.

Kali ini, kedua-dua Akhbar pembangkang ini memang tiada kredibiliti apabila mencedok status Facebook untuk memfitnah UNHCR dan kerajaan Malaysia yang kononnya memberi kerakyatan kepada ribuan rakyat Myanmar di Stadium KLFA.



Di bawah adalah kenyataan UNHCR yang menjelaskan perkara yang sebenarnya berlaku di Stadium KLFA yang tiada kena mengena dengan 'kerakyatan' seperti yang difitnah oleh kedua-dua lidah rasmi Pakatan haram pembangkang itu :


Di bawah pula adalah salah satu komen yang mengkritik ketidaktelusan lidah rasmi PAS dan PKR melaporkan berita yang berbau fitnah dan pembohongan :


Cuba kita bayangkan jika lidah rasmi pakatan pembangkang pun sanggup memutarbelit dan membohongi pembaca mereka. Inikah yang rakyat mahu?

Sudah tentu tidak. Dan pemimpin-pemimpin mereka acap kali melabelkan Utusan dan TV3 kononnya kaki fitnah padahal lidah rasmi parti mereka yang teruk dan memalukan.

Anda baca juga di sini : KLIK SINI
sumber

No comments:

Post a Comment