Friday, November 16, 2012

DAP LEBIH MAMPU MAKMURKAN EKONOMI MALAYSIA BERBANDING BN...!!!

di jangkakan sekiranya Pakatan Rakyat memerintah pertumbuhan ekonomi Malaysia akan lebih rancak. DAP dikatakan telah merangka dan membentangkan strategi perindustrian yang dahsyat yang mana perolehan dari cukai yang dikutip memungkinkan kerajaan Pakatan Rakyat dapat menyediakan segalanya percuma di Malaysia...industri yang paling menguntungkan di dunia ini akan menggunakan sumber pelaburan modal dalaman dan juga modal dari luar... yang dijangkakan akan turut menyediakan banyak peluang pekerjaan dan keutamaan akan diberikan oleh DAP selaku peneraju kepada anak-anak dara penyokong PAS...industri yang di bakal mengegarkan negara ini ialah industri rumah urut dan pelacuran MEGA...





Ekonomi Malaysia mapan - IMF!!!

Malaysia mampu mewujudkan pertumbuhan yang mapan berikutan ekonominya yang seimbang daripada pelbagai aspek kata Pengarah Urusan Tabung Kewangan Antarabangsa, Christine Lagarde.


Beliau berkata, pelbagai sektor turut memainkan peranan bagi memastikan ekonomi negara tumbuh secara berterusan.

"Malaysia mempunyai objektif jangka pendek dan misi jangka panjang yang jelas dengan mengenalpasti sektor ekonomi yang akan menjana pertumbuhan pada masa akan datang.

"Ekonomi Malaysia adalah lebih seimbang. Bukan sahaja daripada sudut eksportnya, malah pelaburan dan penggunaan yang tinggi mewujudkan permintaan berterusan di negara ini," katanya selepas menghadiri sidang media di sini hari ini.

Gambar : Christine Lagarde (kanan) menjawab soalan pemberi pada sidang akhbar di Kuala Lumpur. Hadir pada sidang akhbar itu Zeti Akhtar Aziz

No comments:

Post a Comment