Monday, November 19, 2012

DOA PALING BODOH 2012 TAPI LUCU..

Doa paling lucu tahun 2012, K.O BN...., K.O BN..K.O BN...Allah pun musykil dgn puak ni..dulu nak jual Putrajaya....lani tergedik gedik nak duduk Putrajaya...dasar x ada pndirian..

Video:Solat Hajat dan Doa Hancurkan Umno/BN di Kota Bharu Malam Tadi



Di saat orang-orang islam seluruh dunia sedang berdoa memohon bantuan dan pertolongan Allah SWT berhubung serangan israel ke atas Palestin, di Malaysia pula sebuah parti islam yang berkawan dengan syaitan mengadakan solat hajat dan berdoa agar parti lawan mereka yang rata-rata ahlinya menghadap kiblat yang sama dengan mereka agar dihancurkan.

Berikut adalah catatan jurugambar bebas Minaq Jinggo
Venue : Stadium Sultan Muhammad, Kota Bharu, Kelantan

Event : Solat Hajat bersempena Himpunan Kebangkitan Rakyat

Date : 16/11/2012 @ 8.00 pm

Solat Hajat di imamkan oleh abang kepada Nik Aziz. Isi doa beliau berbunyi "KO BN !! .. KO BN !!...BN KO !!... KO BN !!.. BN KO !!...." Ini lah kali pertama kali dalam sejarah hidup saya yang dah pun mencecah 50 tahun mendengar doa sebegini. Terkejut dan tersedak saya dibuat nya. Saya yang tak berparti mempunyai ramai kenalan disebelah pembangkang dan juga disebelah pihak kerajaan yang memerintah. Tak sampai hati saya mengaminkan doa tersebut. Ramai juga kenalan media yang memulanya mengaminkan doa tersebut menurunkan tangan sebagia tanda 'protest' apabila terdengar jeritan imam meng-KO kan UMNO / BN... Mungkin ini adat budaya Melayu / Islam sebelah Pantai Timor, saya perlu belajar lagi untuk memahami mereka...

"Ya Allah Engkau tentukan lah apa yang terbaik untuk negara ku yang tercinta ini supaya kami dapat beribadah dalam keadaan tenang dan lengkap sempurna segalanya"
 

No comments:

Post a Comment