Monday, November 26, 2012

CINA BODOH...!!!!!

Sama ada Cina ni bodoh walaupun penerangan jelas telah diberikan ataupun memang Cina sengaja nak cari pasal untuk cetus rusuhan kaum....


BIBIT-BIBIT 13 MEI SEMAKIN JELAS!! MELAYU MASIH TAK SEDAR??

NAK cerita pasal rasisnya kaum Cina ni memang tak terlayan dah. Banyak bukti yang menyatakan memang Cina zaman sekarang ni anti-Melayu. Aku merujuk kepada semua Cina tak kira bernaung dari parti mana sekalipun.
Sedangkan Ketua Wanita MCA Melaka pun menyokong perhimpunan bangsat hijau ini, kita Melayu masih nak percaya pada mereka? Buka minda, buka akal. Berulang kali akar umbi menyatakan yang Cina memang tak boleh percaya.
Tengok jela contoh gambaran yang boleh kita samakan dengan tragedi berdarah 13Mei yang berlaku dahulu. Ayat provokasi seperti inilah yang digunakan oleh mereka untuk menghalau orang Melayu.
Yang membezakan antara tahun 1969 dengan tahun ini adalah kaum bangsat ini mendapat sokongan padu dari pengkhianat bangsa Melayu itu sendiri seperti Melayu PKR dan PAS yang telah dibutakan dengan janji manis menuju Putrajaya kononnya.
Masih tak sedar? Nak tengok lagi bukti jelas yang mereka membawa penyapu sebagai simbolik menyapu bangsa Melayu dari Tanah Melayu? Baru itu kita nak sedar? Fikirkanlah...
 

No comments:

Post a Comment