Wednesday, August 10, 2011

DR ASRI YANG BASI....!!!!!!

"gambar saya menyertai demonstrasi di London pada penghujung 2008..orang ramai membantah kekejaman Isreal terhadap Palestin..ramai yang menyertai; muslim dan bukan muslim..pihak polis UK memberikan kerjasama yang baik..tiada rusuhan, tiada keganasan..sedangkan bercampur agama dan berbeza keturunan..UK walaupun sekutu Israel dalam banyak perkara, tetapi akur hak rakyat mereka untuk berhimpun secara aman.."
Dr Asri kalau join pesta ni pun best jugak....
 ada pesta bunga api

 Pendemonstrasi dari pelbagai jenis warna kulit sedang beramah mesra dengan seorang pelajar Malaysia!!!


London huru-hara rusuhan merebak


KOTA London yang selama ini aman dan selamat bertukar menjadi huru-hara selepas tercetus rusuhan sejak Sabtu lalu, berpunca kematian seorang remaja kulit hitam yang ditembak oleh polis.


*Bermula dengan satu protes kecil secara aman dipinggir kota London di Tottenham, Sabtu lalu, berpunca seorang remaja kulit hitam ditembak mati oleh polis.
*Ekoran itu, protes bertukar menjadi rusuhan dan merebak ke seluruh kota itu sebelum ke tiga bandar raya utama iaitu Birmingham, Bristol dan Liverpool, semalam.
*Perkhidmatan Ambulans London merawat 16 mangsa rusuhan, 15 daripadanya dimasukkan ke hospital, manakala polis menangkap 334 orang dan mendakwa 69 lagi atas pelbagai kesalahan.
*Seorang pelajar Malaysia mengalami patah tulang rahang dan gigi selepas dibelasah sekumpulan perusuh ketika keluar membeli juadah berbuka puasa.

6 comments:

  1. isu palestin isu serantau....kalau ada umat islam tak bantah itu tak normal tu....tapi apa pulak isu kat msia sampai nak demo demo....apa hal....kalau tak suka jangan pangkahla....ini sebab takut kalah ni yg pegi demo ni....kalau dah kuat tak payah demo la...memang menang punyeee....

    ReplyDelete
  2. apa yg depa nak berlaku kat msia...rupenyer berlaku kat UK....negara yang depa bangga2kan (almaklumlah...dengan 'ilmu' depa tu....segala hukum hakam agama...dan undang2 negara di'relevan' dan di'sesuai'kan ikut kehendak dan keperluan 'semasa' depa....)

    sama ada depa terima kenyataan ataupun tidak (susah bebenor nak cakap ngan golongan assabiyyah atau yang 'giler talak' ni...) itu urusan depa...tapi menjadi urusan rakyat majoriti bersama2 dengan parti pemerintah...serta golongan ilmuan agama (yang berpaksi pada prinsip kebenaran dan keadilan) dan golongan cendekiawan (yang memandang secara menyeluruh) untuk sama2 mempertahankan kedaulatan negara....dan kemuliaan agama rasmi iaitu agama ISLAM khususnya.....daripada diganggu gugat....

    sumbangan terbesar depa ni kat Malaysia...cuma memecahbelahkan perpaduan....melahirkan warga yang tidak bersyukur....dan 'menyesatkan' sahaja....tu ja yang depa konsisten lakukan...

    gilerrr biollllll!

    ReplyDelete
  3. Ini Asri kaum PAS juga, penyembah banyak tuhan. Jangan berlagak dgn byk ilmu tapi iman senipis kulit bawang. Kamu bukan ulamak tapi kamu pemecah umat.

    ReplyDelete
  4. jejakazman...PR takut dengan keputusan PRU 12...

    ReplyDelete
  5. aku...sebab tu ada org pertikai sijil2 dr asri ni!!!!tak berbaloi dgn kepala otak dia tu!!!

    ReplyDelete