Monday, August 15, 2011

BONUS : PAS KEMUKA PETISYEN KEPADA JABATAN AKUANTAN NEGARA MALAYSIA....

PAS telah mengemukakan petisyen kepada JABATAN AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA
Petisyen khabarnya berkaitan dengan duit bonus setengah bulan gaji yang diumumkan oleh Dato' Seri Najib Tun Razak kepada kakitangan awam baru-baru ini .Petisyen tersebut adalah bertujuan agar duit yang masuk ke dalam akaun kakitangan awam yang menyokong PAS dan parti pembangkang lain dikembalikan kepada Jabatan Akauntan Negara Malaysia kerana duit itu adalah duit haram...satu lagi rasuah politik sempena PRU 13 nanti!!!

2 comments:

  1. Assalam Bro

    Siapa dia kakitangan kerajaan yang menyokong PAS tu... ingat mereka berani nak tunjukan diri mereka... pulang balik duit bonus... wakakakaaa... merekalah manusia kalau tak diberi mengata kerajaan zalim, dah diberi kata kerajaan kedekut sebab tak cukup... petisyen BODOH... kita tenguk berapa ramai yang kana pulangkan duit bonus...heheheee... pulang sekali duit subsidi kerajaan haram tu...

    ReplyDelete
  2. Dari baby lagi dah guna duit subsidi kerajaan sampai nak mampus masuk Hospital kerajaan semua subsidi .Itu pun kerajaan zalim lagi.Itulah wajah wajah sebenar penyokong Puak Parti anak syaitan,tidak pernah bersyukor hanya cacian.Kepala berserban dan berjubah.menjual agama kepada Dapig.Bila di beri duit lantak sperti ....bulan puasa.

    ReplyDelete