Monday, August 2, 2010

Ketua Pemuda PAS hilang telur bila berhadapan dengan Tony Phua

“Kenyataan Tony Pua adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili suara PR, sama seperti kenyataan Karpal Singh sebelum ini berkaitan isu negara Islam.

“Bagi saya, isu ini tidak boleh tergesa-gesa kerana memerlukan kajian mendalam dengan mengambil kira soal hak, keadilan dan kepentingan,”

Nasrudin Hassan Tantawi


Inilah sikap melayu-melayu pembangkang didalam Pakatan. Bila berhadapan dengan bangsanya sendiri iaitu UMNO, bukan main garang lagi mereka bertempik seolah-olah akan terjadinya perang saudara.

Tetapi jika berkaitan dengan isu yang ditimbulkan oleh kaum mata sepet didalam gerombolan Pakatan mereka sendiri, kantung telor mereka seolah-olah kosong tak berisi.

Mungkin Pemuda PAS ini mewarisi gaya kepimpinan dari wali terompah mereka Nik Aziz. Ulamak politik ini juga amat kecut apabila berhadapan dengan kaum kafir terutamanya DAP.

Pelbagai penghinaan terhadap Islam dan juga raja-raja melayu dibuat namun jika ia membabitkan parti komunis DAP, wali selipar ini akan segera kehilangan suara dan jalan mengepitkan kaki laksana baru lepas diliwat.

Amalan pengecut ini diteruskan pula oleh Pemuda PAS yang dikepalai oleh Nasrudin Tantawi. Terang-terangan kaum kafir DAP mahu merampas hak keistimewaan bangsa melayu dan menggugat ketenteraman negara, namun Pemuda PAS masih tak jumpa telor mereka untuk bangun melawan.

Apakah melayu-melayu seperti ini yang mahu diharapkan untuk menjaga ketuanan bangsa? Apakah melayu-melayu begini yang mahu dijadikan pemimpin negara?

Sekarang inipun mereka-mereka ini telah menjadi barua kepada kaum cina, jika diserahkan pentadbiran negara kepada mereka, tak sampai setahun pasti akan tergadai seluruh hak dan maruah bangsa !

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment